لیونبرگ: نیمکت نشینی پپه در مقابل نوریچ سیتی؟ او بازیکن بسیار خوبی است اما من بر مبنای چیزی که در تمرینات می بینم، قضاوت می کنم


لیونبرگ: نیمکت نشینی پپه در مقابل نوریچ سیتی؟ او بازیکن بسیار خوبی است اما من بر مبنای چیزی که در تمرینات می بینم، قضاوت می کنم

اولین تجربه مربیگری لیونبرگ در آرسنال، با کسب تنها یک امتیاز همراه بود.

طرفداری - فردی لیونبرگ، سرمربی موقت آرسنال، در خصوص عدم استفاده از نیکولاس پپه، خرید جدید و گران قیمت توپچی ها در جریان توقف در مقابل نوریچ سیتی، صحبت کرد.

به گزارش Goal، ستاره ساحل عاجی توپچی ها، در جریان توقف آرسنال در مقابل نوریچ سیتی از هفته چهاردهم لیگ برتر، در ترکیب اصلی بازی حضور نداشت و حتی به عنوان یار تعویضی نیز وارد زمین نشد. با این حال، پس از بازی وقتی که از لیونبرگ در خصوص عدم استفاده از نیکولاس په په سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:

نیکولاس (پپه) بازیکن بسیار خوبی است اما من سعی می کنم تا بر مبنای چیزی که در تمرینات می بینم و در واقع بر اساس تمرینات روزانه ای که انجام می شود، قضاوت کنم. این شیوه من است.

گفتنی است ستاره ساحل عاجی توپچی ها در یک ماه گذشته 3 بار بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است. انتقال پپه از لیل به آرسنال، در این تابستان محقق شد و این وینگر 24 ساله در ازای 72 میلیون یورو، به ورزشگاه امارات آمد. با این حال، او هنوز نتوانسته است با شرایط جدید تطبیق پیدا کند و در برآورده کردن انتظارات هواداران تیم جدیدش، ناتوان مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد