هلال احمر البرز در حالت آماده باش


هلال احمر البرز در حالت آماده باش

کرج - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به کاهش دما و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، نیروهای امدادی با آمادگی کامل در راه های البرز مستقر شدند.

محمدحسین وطنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امدادگران هلال احمر با تجهیزات کامل در پایگاه های مختلف هلال احمر استان آماده خدمات رسانی هستند.
امکانات برای اسکان مسافران در راه مانده در پایگاه های هلال احمر به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.
اکنون تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان به ویژه محور کرج - چالوس مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات بین شهری، مراکز شعب و پایگاه های سیار به صورت شبانه روزی مستقر فعالیت دارند.
وطنی تاکید کرد: سامانه ۱۱۲ هلال احمر البرز آماده پاسخگویی به مردم است.
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که بیشتر محورهای البرز پرتردد است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز عصر یکشنبه گفت: طی ابلاغیه ای به فرمانداران و روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان های استان درخواست تدابیر لازم برای بارش ها دیده شده است.

محمد رضا فلاح نژاد افزود: اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، تحلیل الگوی های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی و سرد در استان از عصر امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه تا ظهر روز سه شنبه ۱۲ آذرماه است است که رگبار و رعدو برق، بارش برف، وزش باد، در ارتفاعات یخبندان و کاهش سه تا هفت درجه ای دما مورد انتظار است.
وی گفت: با توجه به اثر قابل ملاحظه دما و بارش های رگباری، آبگرفتگی معابر عمومی شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی، احتمال برخورد صاعقه، خسارات ناشی از تگرگ، ریزش سنگ و رانش کوه، باید ضمن حفظ آمادگی نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...