11 تن چوب جنگلی قاچاق در طارم کشف شد


11 تن چوب جنگلی قاچاق در طارم کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: 11 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان از سوی ماموران انتظامی پاسگاه گیلوان کشف و ضبط شد.

سرهنگ داوود مرادی، روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح عملیات مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، این میزان چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون، به دست آمد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی این پاسگاه در حین گشت زنی در مسیرهای ارتباطی شهرستان طارم، موفق به این کامیون حامل بار مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند و متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

کشف بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه کامیون تانکردار حامل ۳۱ هزار و ۹۰۰ لیتر قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی این استان خبر داد و گفت: عوامل پلیس آگاهی، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - تبریز به این کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سردار رحیم جهانبخش افزود: ماموران، راننده کامیون را به عنوان متهم دستگیر کرده و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور رسیدگی و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی کردند.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

کشف بیش از ۱۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: ۱۳۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال از سوی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن غنیمتی، افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور خدابنده - زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو به پارکینگ پلیس انتقال یافت، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در زنجان
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: این سارق به انجام چهار فقره سرقت از منازل زنجان معترف شد.

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: در پی وقوع سرقت منزل در شهر زنجان تیمی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‌ها، متهم را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رحمتی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با توجه به مستندات و ادله پلیسی، به سرقت از منازل زنجان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست توصیه‌های پلیس را برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس