خانه مستند انقلاب اسلامی با 10 مستند در جشنواره سینما حقیقت


خانه مستند با 10 اثر در بخش‌های مسابقه ملی مستند‌های بلند، نیمه بلند، کارآفرینی و بخش شهید آوینی جشنواره سینما حقیقت حضور پررنگی دارد.

خانه مستند انقلاب اسلامی با 10 مستند در جشنواره سینما حقیقتبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «رنج زیر پوست» به کارگردانی محسن جعفری راد و تهیه کنندگی مهدی مطهر و «روزی که رفت» به کارگردانی و تهیه کنندگی هادی معصوم دوست در بخش مسابقه ملی مستند‌های بلند جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارند.

«ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی و تهیه کنندگی احمد شفیعی نیز به بخش نیمه بلند مسابقه ملی راه یافته است.

«راویج» به کارگردانی صادق داوری فر و تهیه کنندگی مهدی مطهر و «خودکار» به کارگردانی محمد ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی نیز در بخش کارآفرینی جشنواره به نمایش در می‌آیند.

همچنین خانه مستند در بخش شهید آوینی نیز حضور پررنگی دارد و «روایت سیل» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی علی قرائتی، «خاطرات موتورسیکلت» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی، «نبرد امواج» به کارگردانی وحید فرجی و تهیه کنندگی احمد شفیعی، «پیرمرد و خواننده» به کارگردانی امیر اصانلو و تهیه کنندگی مهدی مطهر و «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه کنندگی سیدهاشم موسوی خانه مستند را در این رویداد فرهنگی نمایندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند