سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2


سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2

پس از مدت‌ها انتظار، بازی رد دد 2 مدتی قبل برای طرفداران رایانه‌های شخصی منتشر شد. سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) را در ادامه مطالعه کنید. سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 با توجه به جهان باز بودن و جزئیات بالای اثر، تقریبا بالا است و... نوشته سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2 اولین بار...

پس از مدت‌ها انتظار، بازی رد دد 2 مدتی قبل برای طرفداران رایانه‌های شخصی منتشر شد. سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 با توجه به جهان باز بودن و جزئیات بالای اثر، تقریبا بالا است و برای اجرای آن به شکلی مناسب در پایین‌ترین تنظیمات، نیازمند یک سیستم متوسط رو به بالا خواهید بود.

سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2

سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2

– سیستم عامل: ویندوز 7 (نسخه سرویس پک 1، ورژن 6.1.7601) / ویندوز 10
– پردازنده: اینتل Intel Core i5 – 2500K / ای ام دی FX – 6300
– حافظه رم: 8 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 770 2GB / ای ام دی Radeon R9 280 3GB HDD
– فضای هارد دیسک: حداقل 150 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

سیستم پیشنهادی بازی Red Dead Redemption 2

– سیستم عامل: ویندوز 10 (آپدیت آپریل 2018 به بالا) / نسخه 1803
– پردازنده: اینتل Intel Core i7-4770K / ای ام دی Ryzen 5 1500X
– حافظه رم: 12 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیاGeForce GTX 1060 6GB / ای ام دی Radeon RX 480 4GB HDD
– فضای هارد دیسک: حداقل 150 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

همان طور که مطالعه کردید، این بازی نیازمند 150 گیگ فضای هارد دیسک است که اگر بخواهید آن‌ را بر روی هاردهای SSD نصب کنید، شاید کمی با مشکل رو به رو شوید. اما دیگر مشخصات سیستم مورد نیاز بازی تقریبا خوب هستند. استیم اخیرا در مقاله‌ای اعلام کرده که طبق بررسی‌هایش، اکثر بازیکنان در حال حاضر از کارت گرافیک GeForce GTX 1060 بهره می‌برند و رم 8 الی 12 گیگ، دیگر به یک استاندارد تبدیل شده است. با این حال، با توجه به قیمت بالای سخت افزار در کشورمان، شاید تعداد کسانی که می‌توانند بازی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنند، با آمار جهانی قابل مقایسه نباشد.

راک‌ استار در کنار انتشار این مشخصات، دقیقا اعلام نکرد که سیستم مورد نیاز بازی، چه نرخ فریمی به مخاطبان می‌دهد اما می‌توان پیش بینی کرد که بتوانید نرخ 30 فریم در ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p دریافت کنید. سیستم پیشنهادی، به شما نرخ 60 فریم در ثانیه را خواهد داد. حال باید دید که قصد اجرای بازی در رزولوشن 1440p را دارند و آن‌هایی که می‌خواهند از بازی، نرخ 120 فریم در ثانیه را دریافت کنند، نیازمند چه سخت افزاری خواهند بود.

سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2سیستم مورد نیاز بازی رد دد ردمپشن 2 – Red Dead Redemption 2

شاید یک بازی کنسولی تولید شده در سال 2018، چندان برای رایانه‌های شخصی چالش برانگیز به نظر نرسد اما راک‌ استار در این مدت، بر روی بازی کار کرده و آن را به خوبی بهبود بخشیده است. وجود تکسچرها، سایه‌ها و جزئیات با کیفیت‌تر، پشتیبانی از HDR، پشتیبانی از رزولوشن 4K، پشتیبانی از نسبت ابعاد اولترا واید و نرخ فریم سریع‌تر از ویژگی‌های جدیدی است که در این نسخه شاهد هستیم.

بازی رد دد ردمپشن 2 یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های کنسولی بود و بدیهی است که نسخه کامپیوتر آن هم فوق العاده باشد اما باید دید که بازی مذکور در گذر زمان، بر روی این پلتفرم چه عملکردی خواهد داشت. راک استار سابقه پورت‌های ضعیف برای کامپیوتر را داشته است.

داستان بازی در سال 1899 جریان دارد و ماجراجویی‌های گروهی به نام پسران داچ را روایت می‌کند. شما در نقش آرتور مورگان بازی می‌کنید و اتفاقات بازی قبل از نسخه اول رخ می‌دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون بر روی لانچر راک استار گیمز و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس است. نسخه استیم بازی هم قرار است تا ماه دسامبر منتشر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی