سخنگوی حزب جمهوریت منصوب شد


سخنگوی حزب جمهوریت منصوب شد

تهران- ایرنا- رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی، طی حکمی حمیدرضا کارگر، عضو پیشین شورای مرکزی  و رئیس سابق کمیته روابط عمومی حزب اعتماد ملی و عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت را به عنوان سخنگوی حزب جمهوریت منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتجب نیا در این حکم نوشته است: جناب آقای حمیدرضا کارگر، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی نظر به صلاحیت، شایستگی و سابقه طولانی و موفق جنابعالی در فعالیتهای حزبی؛ طبق مفاد ماده ۱۴ اساسنامه حزب جمهوریت ایران اسلامی، شما را به عنوان "سخنگوی حزب" منصوب می نمایم تا در چارچوب مصوبات شورای مرکزی و پس از هماهنگی با اینجانب، نسبت به اجرای بند ۱۰ ماده ۱۴ اقدام نمائید.

در حکم دبیرکل حرب جمهوریت آمده است: توصیه اینجانب به جنابعالی و همه اعضاء حزب در سراسر کشور حفظ وحدت، صمیمیت و انسجام درونی حزب و خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم شریف ایران و حراست از آرمانهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا نخستین کنگره حزب جمهوریت ایران اسلامی در تاریخ ۱۰ آبان ۹۸ برگزار و پس از تصویب اساسنامه و مرامنامه، اعضای شورای مرکزی و بازرسان این حزب انتخاب شدند.

پس از بالا گرفتن اختلافات بر سر نحوه انتخاب شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و برهم خوردن کنگره این حزب در روز چهارم خردادماه ۹۷ و در ادامه انتخاب الیاس حضرتی به عنوان قائم‌مقام این تشکل اصلاح‌طلب توسط دبیرکل، گروهی از اعضای این حزب به محوریت رسول منتجب‌نیا با جدا شدن از حزب اعتماد ملی اقدام به تشکیل حزبی کردند که با تایید کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب و گروه های سیاسی در دوم مردادماه امسال با نام حزب جمهوریت ایران اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر