پای زنان مازندرانی به حوزه‌های نام نویسی مجلس باز شد


پای زنان مازندرانی به حوزه‌های نام نویسی مجلس باز شد

ساری - ایرنا - 29 نفر در مازندران طی دومین روز ثبت نام، داوطلبی خود را برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه استان ثبت کردند که 2 نفر از آنان زن هستند.

رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که در مجموع طی دو روز گذشته ۵۴ نفر با مراجعه به حوزه‌های تعیین شده ثبت نام کردند، اگر چه مدارک یک داوطلب هنوز ناقص است و قرار است تکمیل شود.

حسین حسن‌نژاد افزود: در دومین روز بیشترین تعداد ثبت نامی ها با هفت داوطلب در شهرستان بابل و کمترین نیز با یک داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه نور و محمودآباد بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام این که تاکنون هیچ یک از نمایندگان کنونی مازندران در مجلس برای نام نویسی داوطلب نشده اند، توضیح داد: هم به دلیل جلسات مکرر در مجلس و هم به این دلیل که سال های قبل نیز حضور نمایندگان وقت مجلس برای ثبت نام با تاخیر همراه بود، این وضعیت طبیعی به نظر می‌رسد.

نام نویسی داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در استان مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد. مهلت ثبت نام داوطلبان یک هفته بوده و تا پایان زمان تعیین شده ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان در این مدت هر روز تا ساعت ۱۸ عصر فرصت دارند با حضور در ستادهای تشکیل شده در حوزه های انتخابیه و یا وزارت کشور کار ثبت نام را انجام دهند.

استان مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که بابل و قائمشهر و ساری سه حوزه انتخابیه در مازندران هستند که هر یک ۲ کرسی در مجلس دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار