افتتاح دارالقرآن مرکزی منطقه 10 تهران


افتتاح دارالقرآن مرکزی منطقه 10 تهران

ساختمان جدید دارالقرآن مرکزی منطقه 10 شهر تهران با حضور مدیران شهری و قرآنی افتتاح شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: به نقل از روابط عمومی شورای عالی قرآن، آئین افتتاح دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ با حضور «سیدحسین موسوی‌بلده»، نماینده شورای اسلامی شهر تهران در امور قرآنی و رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، جمعی از مدیران شهری، سعید شرف‌دوست، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن و مدیران خانه‌های قرآن و عترت محلات و تنی چند از مدیران، اساتید و حافظان قرآن در مجتمع شهید غنی‌یور برگزار شد.

سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن، ضمن اهمیت‌بخشی نقش فعالیت‌های قرآنی و عمل به آموزه‌ها و معارف قرآن، بر دو اصل صداقت و امانت در پیشبرد اهداف دین مبین اسلام و رساندن جامعه اسلامی به اوج آرامش و امنیت روانی تاکید کرد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌هایی از قبیل تلاوت قرآن کریم، شعرخوانی و... برگزار شد؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی و نشر مفاهیم قرآن را از اهداف این برنامه برشمرد و افزود: دارالقرآن مرکزی به منظور ایجاد پایگاهی برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ارائه خدمات آموزشی با برپایی کلاس‌های آموزشی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در سنین مختلف و ... آغاز به کار کرد.

شرف‌دوست با اشاره به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی و دارالقرآن‌ها افزود: دارالقرآن‌ها بهترین و امن‌ترین مکان برای آموزش و تربیت اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش‌آموزان به شمار می‌رود که باید برای ارتقای سطح کیفی آن‌ها با جدیت تلاش کرد.

در ادامه سیدحسین موسوی‌بلده از فعالیت‌های شایسته قرآنی منطقه ۱۰، خصوصا اقدامات معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیر دارالقرآن مرکزی خانم الهه حیدری در آماده‌سازی و تجهیز فضای دارالقرآن منطقه ۱۰ تشکر کرده و بر اهمیت پرداختن به امور قرآنی و ایجاد بستر سبک زندگی اسلامی برای شهروندان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم رئیس اجرایی شورای عالی قرآن از ساختمان اداری و فضای آموزشی مجموعه دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ بازدید بعمل آورد و ضمن حضور در بخش‌های مختلف آموزشی این مرکز به طور مستقیم در جریان نحوه فعالیت‌های آموزشی مرکز قرار گرفت.

از جمله اقدامات ارزشمند و قابل توجه در دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰، همزمانی ارایه آموزش‌های قرآنی برای والدین و قرآن‌آموزان خردسال و نوجوان است.

مراسم تجلیل از معلمان، اساتید و تعدادی از حافظان به همراه اهدای هدایا دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد.

در پایان از زحمات مدیر دارالقرآن، توسط مربیان مرکز در حضور رئیس اجرایی شورای عالی قرآن تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم