بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید


بازیکنان بازی Fallout 4 در طی بازی خود همراهان و یارانی قدرتمند دارند که با کمک آن ها می‌توانند بازی را به پایان برسانند.

بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Fallout ۴ یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که نسخه اول آن در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شد که سازنده نسخه‌های اول این سری استودیو بلک‌آیل بود و در سال ۲۰۰۳ منحل شد. اتمسفر فوق‌العاده بازی Fallout ۴ در کنار وسعت بالای محیطی آن و همچنان گیم‌پلی لذت‌بخش دست به دست هم دادند تا طرفداران جدید و قدیمی یک اثر نقش‌آفرینی جهان‌باز آخر‌الزمانی لذت‌بخش را تجربه کنند.

بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید

Dogmeat در بازی Fallout ۴

داگ‌میت بهترین همراه برای شما در طول بازی Fallout ۴ است. این موضوع نه به دلیل توانایی‌های وی بلکه به دلیل حسی است که از حضورش در کنار‌تان خواهید داشت. قدم زدن با یک سگ در ویرانه‌های دنیای فال‌اوت ۴ به قدری لذت‌بخش است که هیچ یک از همراهان دیگر چنین حسی را به شما منتقل نخواهند کرد. زمانی که اولین بار وی را در منطقه Red Rocket ملاقات می‌کنید، حسی همانند پیدا کردن یک دوست قدیمی به شما دست می‌دهد. در وصف این سگ همین نکته کافی است که مهم نیست چه شخصتی در بازی دارید یا چه رفتار‌هایی انجام می‌دهید، داگ‌میت در هر حال به شما وفادار است و تمام تلاش خود را برای دفاع از شما انجام می‌دهد.

بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید

Nick Valentine

یکی دیگر از همراهان که در مراحل اصلی بازی Fallout ۴ پیدا می‌شود و بعد از چند مرحله به خدمت شما در می‌آید. نیک قابلیت برجسته‌ای دارد و آن هم هک تریمنال هاست که اگر خودتان پرک Hacker را ندارید، قابلیت بسیار مفیدی است. نیک هم به اعمال انسان دوستانه علاقه‌مند است و به خاطر ذات کامپیوتر دوستش با هک کردن ترمینال‌ها توسط شما خوشحال می‌شود. پس از این که میزان علاقه او به شما زیاد شد، با او صحبت کنید تا یک مرحله شخصی با محوریت وی آزاد کنید.

بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید

Deacon

در طول گشت و گذار خود در Commonwealth احتمالا به کوئست Road to Freedom بر می‌خورید، کافی است خط قرمزی که از Boston Common شروع می‌شود را دنبال کنید تا به Old North Church برسید. این جاست که یکی از Faction‌های بازی Fallout ۴ یعنی Railroad را پیدا می‌کنید. Deacon یکی از اعضای همین گروه است، پس از این که اولین مرحله این Faction را انجام دادید می‌توانید Deacon را با خود همراه کنید.

بهترین همراهان در بازی Fallout 4 را بشناسید

Piper

پایپِر تنها یک شخصیت همراه صرف نیست و نقش بیش‌تری در روند داستانی بازی Fallout ۴ دارد. وی تا چند وقت پیش عضو گروهی کوچک بود که در اطراف منطقه Commonwealth سکونت داشتند. پس از اتفاقاتی که به دلیل خیانت شهردار آن منطقه رخ می‌دهند، پدر پایپِر طی یک درگیری با Raider‌ها کشته می‌شود و پایپِر به همراه خواهرش به Diamond City مهاجرت می‌کنند.

وی در این شهر به یک روزنامه‌نگار تبدیل می‌شود و سعی دارد تا اخبار را به شکلی صحیح و واقعی به مردم اطلاع دهد. البته همین شخصیت و تا حدودی فضول بودنش سبب شده تا مردم حس خوبی نسبت به پایپِر نداشته باشند و این مسئله در مورد مقامت Diamond City نیز صادق است.

برای داشتن این شخصیت به عنوان همراه، کافی است ماموریت ساده Story of the Century را انجام دهید که لازمه آن پاسخ دادن به تعدادی سوال در مورد گذشته خودتان است. پس از آن می‌توانید با دادن آیتم‌های مختلف به مردم و داشتن رفتاری متعادل و البته باز‌کردن قفل‌ها به پایپر نزدیک‌تر شوید و پِرک Gift of Gab را فعال کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر