از «بازی تاج و تخت» تا طعم مرگ در تماشاخانه مهرگان


از «بازی تاج و تخت» تا طعم مرگ در تماشاخانه مهرگان

تماشاخانه مهرگان در ماه آذر میزبان چهار نمایش «بازی تاج‌وتخت»، «تئاتر بی‌حیوان»، «طعم گس مرگ» و «عیش و نیستی» در کنار برنامه عصری با نمایش است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، تماشاخانه مهرگان در ماه آذر میزبان نمایشی با عنوان «بازی تاج و تخت» است. نمایشی که نامش را از سریال محبوب شبکه HBO عاریه گرفته است، یک نمایش سیاه‌بازی است که در آن شاهزاده‌ای مدتی درگیر افسردگی شده و پادشاه برای حل مشکل دست به دامان سیاه می‌شود و سیاه هم شرطی عجیب برایش می‌گذارد و….

محمد جواد بشارت کارگردان و نویسنده این نمایش است و امید رهبر، علی فرامرزی، سمیرا علائینی، مهدی اسدی، محمد جواد آقایی، محمد مهدی غروی، مرتضی حفار در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش از 14 آذر تا 14 دی هر شب رأس ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

از سوم آذرماه نیز نمایش «عیش و نیستی» روی صحنه رفته است. این نمایش براساس متن تیری مونیه و ترجمه ابوالحسن نجفی توسط جابر حسینی کارگردانی شده است.

در خلاصه نمایش آمده است در زندگی یک نویسنده سوء‌تفاهمی به وجود می‌آید که نتایجی به دنبال دارد.

جتبی مجیدی، میترا ثاراللهی، زهرا زرگر، مهسا پوره، سهیل جمشیدی، حمیدرضا دولت آبادی، جابر حسینی بازیگران نمایشی هستند که تا 19 آذر ماه هر شب رأس ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود.

نمایش «طعم گس مرگ» عنوان اثر دیگری است که از 10 آذر در مهرگان روی صحنه رفته است. این اثر نوشته کوروش شمس و به کارگردانی سعید سالمی اجرا می‌شود.

سمیه پیریایی محسن غفاری حامدم قدم هستی اکرمی راد بلور سادات کسائیان امیرحسین سید حاجی اسماعیل سعید سالمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است «: در هر کجا و هر زمان و هر موقعیتی که باشی مرگ میادو پیدات میکنه دلیلش زیاد مهم نیست مهم اینه که وقتت تموم شده...»

نمایش «طعم گس مرگ» تا 27 آذرماه هر شب رأس ساعت 21 اجرا می‌شود.

نمایش «بی‌حیوان» اثر دیگر تماشاخانه مهرگان است که تنها شنبه 23 آذرماه اجرا می‌شود. متن ژان میشل ریب را علی طاهری کارگردانی می‌کند.

علی طاهری، سوگند قدیانی، بهزاد شهاب، وحید شریفی، امیر مهدی ریاحی، بهزاد آتش رزان، پانیذ شمس حکیمی، عاطفه رحمانی، فاضل مرصع نشان نیز قرار است در این اثر بازی کنند.

این نمایش در یک نوبت رأس ساعت 21 در سالن شماره دو مهرگان اجرا می‌شود.

خانه نمایش مهرگان در خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک 5 واقع شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی