بوتاس به دنبال متوقف کردن روند موفقیت همیلتون برای فرمول یک 2020


فرمول یک ایران – والتری بوتاس پس از ناکامی در 2019، برنامه هایی دارد تا روند قهرمانی هم تیمی اش، لوئیس همیلتون را برای فرمول یک 2020 متوقف کند. راننده فنلاندی بخاطر پنالتی پاوریونیت مسابقه ابوظبی را از رده پایانی استارت زد و در نهایت به عنوان راننده چهارم از خط پایان عبور کرد. او که در چند مسابقه گذشته قهرمانی 2019 را به هم تیمی اش واگذار کرد،...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس پس از ناکامی در 2019، برنامه هایی دارد تا روند قهرمانی هم تیمی اش، لوئیس همیلتون را برای فرمول یک 2020 متوقف کند.

راننده فنلاندی بخاطر پنالتی پاوریونیت مسابقه ابوظبی را از رده پایانی استارت زد و در نهایت به عنوان راننده چهارم از خط پایان عبور کرد. او که در چند مسابقه گذشته قهرمانی 2019 را به هم تیمی اش واگذار کرد، قصد دارد برای فصل آینده مرد شماره یک تیم مرسدس باشد:

من به ثبات بیشتری در طول فصل نیاز دارم. لوئیس در هر تعیین خط و مسابقه ای در بهترین و بالاترین حالت خود است. من اکثر اوقات در نزدیکی او بودم اما در همه ی آخر هفته ها نبوده است و نیاز دارم که بالانس بهتری را پیدا کرده و بیشتر اوقات بهترین خودم باشم.

من مطمئن هستم که می توانم به این مهم دست پیدا کنم و به عنوان یک راننده مطمئن هستم که هنوز جای بهتر شدن و بهبود نسبت به امسال وجود دارد.

به شدت در زمستان کار خواهم کرد، بنابراین مطمئن هستم که می توانم برای فصل آینده یک گام رو به جلو بردارم.

من اعتماد به نفس خوبی از این فصل پیدا کردم و در مسابقه ابوظبی نیز من در رده چهارم قرار گرفتم که یک نتیجه عالی با خودروی مرسدس بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا