فراخوان «تهران به روایت شفاف» منتشر شد


فراخوان «تهران به روایت شفاف» منتشر شد

تهران- ایرنا- فراخوان مسابقه «تهران به روایت شفاف» با هدف جلب مشارکت شهروندان در حل مسائل شهری و کمک به تکمیل چرخه شفافیت برگزار می شود و علاقه‌مندان تا 30 آذر ماه جاری برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

به گزارش ایرنا، این فراخوان با عنوان برگزاری مسابقه تحلیل داده های شفاف، سامانه شفافیت شهرداری تهران در موضوع های ارائه راهکارهای علمی برای بهبود سیاست گذاری، تشخیص رویه های ناکارآمد و فسادآور، ارائه روایتی قابل فهم از داده های طویل و پیچیده، ارزیابی تطابق عملکرد با برنامه ها و هرگونه تحلیل داده محور در حوزه مدیریت شهری بر مبنای داده های منتشر شده و اطلاعات آن روی وب سایت شفاف و وب سایت داده نما قابل دریافت است.

به برگزیدگان مسابقه جوایز نقدی از جمله جایزه تیم اول هفت میلیون تومان، جایزه تیم دوم پنج میلیون تومان و جایزه تیم سوم سه میلیون تومان و غیرنقدی انتشار سه اثر اول برگزیده هیات داوران در هر بخش در ویژه‌نامه همایش «تجربه شفافیت» اختصاص می یابد.

همچنین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر و اعلام برگزیدگان ۲۳ دیماه امسال عنوان شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۱۴۴۹۹۱۱۶۷ تماس حاصل کنند.

فراخوان «تهران به روایت شفاف» منتشر شد

شهرداری تهران در یک سال و نیم گذشته با راه‌اندازی وب‌سایت شفاف و انتشار اطلاعات قراردادهای کلان شهرداری، اطلاعات مدیران و کارکنان، اطلاعات پرونده‌های صدور پروانه تخریب و نوسازی، گزارش کامل پژوهش‌های شهرداری و ... حرکت در مسیر شفافیت‌بخشی به عملکرد خود را آغاز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان