انتخابات انجمن‌ های ورزشی دانش‌ آموزی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


انتخابات انجمن‌ های ورزشی دانش‌ آموزی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات انجمن های ورزشی دانش آموزی امروز سه شنبه در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان برگزار شد.

سیده فریبا حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان، مدیران، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و دبیران درس تربیت بدنی مدارس دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات های برگزار شده حضور داشتند.

وی به تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد که در این انتخابات شرکت کردند و یا تعداد مدارس محل برگزاری آن اشاره ای نکرد.

حسینی افزود: هدف از تشکیل انجمن های ورزشی دانش آموزی در مدارس دوره متوسطه دوم کشور و کهگیلویه و بویراحمد بهره گیری از مشارکت گروهی، توانمندی ها و ظرفیت های دانش آموزان به عنوان اهرم و بازوی کمکی مدیران، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و دبیران درس تربیت بدنی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تشکیل انجمن های ورزشی دانش آموزی در مدارس مقطع متوسطه دوم کشور و این استان اقدامی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای رشد جسمی، روحی و اجتماعی هر چه بیشتر دانش آموزان است.

حسینی عنوان کرد: انجمن های ورزشی دانش آموزی به جمعی از دانش آموزان علاقه مند به یک رشته یا فعالیت ورزشی اطلاق می شود که در مدارس دوره متوسطه دوم از سوی شورای دانش آموزی و با نظارت مدیران، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و دبیران درس تربیت بدنی انتخاب شده و فعالیت می کنند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق