نصیرنژاد: سونامی میزبانی شرق آسیا را بهم ریخته است/ 90درصد پرواز‌های فیلیپین لغو شد


نصیرنژاد: سونامی میزبانی شرق آسیا را بهم ریخته است/ 90درصد پرواز‌های فیلیپین لغو شد

رئیس انجمن کوراش گفت: متاسفانه میزبان بازی‌های جنوب شرق آسیا اعلام کرده سونامی در راه است و به همین دلیل برنامه ریزی میزبان بهم ریخته است.

رضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط میزبانی فیلیپین برای برگزاری بازی‌های جنوب شرق آسیا چطور است، اظهار داشت: 56 رشته ورزشی مثل تکواندو، ووشو، جودو و کوراش در این رقابت‌ها حضور دارند. سیدمحمد پولادگر در این دوره از مسابقات مسئول فنی رقابت‌های تکواندو است، بنده هم مسئول فنی کوراش هستم.

رئیس انجمن کوراش کشورمان، خاطرنشان کرد: متاسفانه روز گذشته پس از پایان برگزاری رقابت‌های کوراش و یکسری رشته‌های دیگر، مسئولان برگزاری مسابقات شروع به جمع کردن سالن برگزاری مسابقات شدند. آنها اعلام کردند که سونامی در راه است و احتمالا شهرهای میزبان درگیر این سونامی خواهند بود. میزبان به همین دلیل برای جلوگیری از حادثه تصمیم به جمع کردن سالن مسابقات شد. البته از شب گذشته پلیس و گارد‌ ارتش در شهر مستقر هستند و کارهای لازم برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی را انجام می‌دهند. ضمن اینکه امروز(سه شنبه) به خاطر شرایط آب و هوایی تقریبا 90 درصد پرواز ها لغو و فرودگاه‌ها تعطیل شده است.

نصیری نژاد عنوان کرد: هنوز طوفان به شهر مانیل نرسیده، اما باران به شدت در حال باریدن است. امروز قرار بود سمینار داوری جودو برگزار شود و به دلیل شرایط آب و هوایی و کنسل شده پروازها داوران موفق به حضور در محل برگزاری این سمینار نشده‌‌اند و همه برنامه‌ریزی‌ها بهم ریخته است. احتمالا مسابقات دوچرخه‌سواری و تیروکمان و برخی رشته‌های دیگر که قرار بود امروز برگزار شود، کنسل خواهد شد.

وی گفت: در حاشیه برگزاری این رویداد از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک کشو ویتنام قول گرفتیم دوره بعدی بازی‌های آسیایی جنوب شرق آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد، کوراش نیز در این مسابقات حضور داشته باشد. آنها به ما قول‌های مثبتی را دادند، بنده این موضوع را با حیدر فرمان ریس فدراسیون جهانی کوراش در میان گذاشتم تا در صورت موافقت وی قرارداد حضور کوراش در بازی‌های آسیایی دوره بعدی جنوب شرق آسیا تنظیم شود.

انتهای پیام/س

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...