مرگ تلخ عابر پیاده زیر چرخ های کامیون در میدان صنعت


مرگ تلخ عابر پیاده زیر چرخ های کامیون در میدان صنعت

حوادث رکنا: حرکت دنده عقب کامیون در میدان صنعت تهران جان عابر پیاده را گرفت.

به گزارش رکنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت عابری پیاده به علت بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون به علت دنده عقب گرفتن خبر داد.

سرهنگ "احسان مومنی " در تشریح این خبر، گفت: ساعت 21:00 شب گذشته در محدوده میدان صنعت راننده کامیونی که قصد تغییر مسیر داشت، ناگهان تصمیم به اصلاح مسیر می گیرد و با دنده عقب حرکت می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: راننده کامیون بدون کنترل پشت کامیون و نگاه کردن به آیینه های خودرو شروع به گرفتن دنده عقب می کند غافل از اینکه عابر پیاده از پشت کامین در حال تردد است.

مومنی بیان داشت: همزمان با دنده عقب گرفتن راننده کامیون، عابر پیاده هم که فردی 60 ساله بوده با حرکت کامیون مواجه می شود و چالاکی لازم را در عبور سریع از پشت کامیون نداشت کامیون به شدت با وی برخورد و متاسفانه عابر پیاده جان خود را بر اثر بی احتیاطی و غفلت راننده کامیون از دست می دهد.

این مقام انتظامی گفت: در این حادثه راننده کامیون به علت حرکت با دنده عقب مقصر است که در این خصوص کروکی تنظیم و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوط شد.

مومنی از رانندگان خودورهای سنگین خواست: از تغییر مسیر های ناگهانی و گرفتن دنده عقب جدا خودداری کنند. چرا که نقاط کور خودروهای سنگین اجازه دین پشت این وسایل نقلیه را به آنها نمی دهد و هر لحظه ممکن است حوادث تلخی را رقم بزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد