206 ترمز برید +جدول


206 ترمز برید +جدول

پول نیوز - بازار ایران خودرو امروز در بازار بالا رفته و بعضا با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند.

206 ترمز برید +جدول

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو به کلی روند کاهش قیمت را کنار گذاشته‌اند و امروز یا با افزایش قیمت یا نهایتا بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده‌اند. قیمت روز سمند LX حدود ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته و به نرخ ۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل باقی مانده و امروز هم با قیمت ۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵ امروز تغییری نسبت به روز قبل ندارد. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی در بازار ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و حدود ۱۴ میلیون بیشتر از نرخ مصوب خرید و فروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار مثل روز‌های گذشته ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که قیمت مصوب آن حدود ۲۵ میلیون پایین‌تر، یعنی ۶۵ میلیون تومان اعلام می‌شود. پژو ۴۰۵ SLX هم در کارخانه با نرخ ۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار این محصول را حدود ۲۲ میلیون گران‌تر و معادل ۹۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت چشمگیر در بازار ظاهر شده و تا سه میلیون تومان گرانی را در کارنامه امروز خود ثبت کرده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی تا ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار امروز بیشترین افزایش قیمت را در بازار به خود اختصاص داده و حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار به رقم ۱۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. این محصول ایران خودرو همچنان در بازار ۱۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که حدود ۲۳ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. رانا هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۲۰ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

امروز دنا معمولی و دنا پلاس تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده‌اند. دنا تیپ ۲ همچنان ۱۲۷ میلیون تومان است و دنا پلاس تیپ ۱ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل دنا پلاس توربو با افزایش قیمت به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۷۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۷۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
206 ترمز برید +جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان