برگزیدگان بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند


برگزیدگان بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

هیات داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون چهار عنوان مقاله را به عنوان آثار برگزیده این بخش معرفی کرد.

برگزیدگان بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند برگزیدگان بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مریم جلالی، دبیر بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با بیان این‌که ۱۷۵ عنوان مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، گفت: از بین آثار ارسالی ۱۱۴ عنوان مقاله کیفیت لازم را برای داوری داشت که پس از بررسی‌ از سوی هیات داوران، ۵۵ مقاله به مرحله دوم راه یافت.

وی افزود: از این تعداد هشت عنوان مقاله برای انتشار در نشریه علمی تخصصی «پژوهش در ادبیات کودک و نوجوان» دانشگاه شهید بهشتی انتخاب و در پایان ۴ اثر به عنوان مقاله‌های برتر معرفی شد.

بر اساس رای داوران آرزو نجفیان و سارا رزقی با مقاله «تاثیر استفاده از اصول صرف طبیعی در کتاب‌های قصه کودک بر جذب مخاطب» به عنوان رتبه اول، فاطمه رنجبر با مقاله «واکاوی اشتراکات و تنوع مضامین، مولفه‌ها و شیوه‌های اجرایی در فرهنگ قصه‌گویی ایرانی و خارجی» به عنوان رتبه دوم، فاطمه فرزانه با مقاله «بررسی نقش مبلمان شهری در ترویج قصه‌گویی» و معصومه کریمی و زهرا زارعی با مقاله «قصه‌گویی دیجیتال رویکردی نوین برای آموزش شهروندان جهانی و تبادلات بین‌المللی» به صورت مشترک به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.

مریم جلالی دبیر علمی جشنواره، حسن ذوالفقاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مریم شریف‌نسب عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به عنوان هیات داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آثار این بخش را مورد بررسی و داوری قرار دادند.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس