پیام بیمه پارسیان به مناسبت روز بیمه


صنعت بیمه همواره یکی از ارکان مهم اقتصاد هر کشوری بوده و نقش آن در آسایش و رفاه جامعه انکار ناپذیر است.

در کشور عزیزمان هم ، فعالان این صنعت نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفته اند تا بهترین خدمت را به تمام اقشار جامعه چه در حوزه تولید و صنایع مختلف و چه برای مردم شریف ایران ارائه نماید.

روز 13 آذر که به نام روز بیمه نامگذاری شده است فرصتی است برای تقدیر از تمام تلاشگران این صنعت که برای فراهم نمودن آسایش بیمه گذاران و رفع دغدغه زیان دیدگان همواره آماده به خدمت هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

بیمه پارسیان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور در سال های فعالیت خود با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد همواره سعی کرده با حرکت در مسیر رشد و تعالی موجبات رضایت خاطر بیمه گذاران خود را فراهم نماید.

در سال جاری؛ کسب مجدد سطح اول توانگری مالی در صنعت بیمه که با افزایش عدد توانگری همراه بود ، دریافت مجدد مجوز قبولی اتکایی داخلی که طبق لیست منتشر شده توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بیشترین ظرفیت قبولی اتکایی داخلی در بخش خصوصی صنعت بیمه کشور متعلق به بیمه پارسیان می باشد و نرخ سودآوری و رشد قابل توجه در کسب پرتفوی متوازن، نشان از توانمندی های حرفه ای و مالی بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور دارد و ما در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را به ذی نفعان و بیمه گذاران بیمه پارسیان ارائه نماییم و این مسیر رشد و تعالی را همواره حفظ کنیم.

اینجانب روز 13 آذر ماه را به تمامی فعالان و تلاشگران صنعت بیمه کشور تبریک می گویم و برای این عزیزان در تمامی مراحل زندگی آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022