تشکیل کارگروه شورای گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند


تشکیل کارگروه شورای گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند

موسوی از تشکیل کارگروه شورای گردشگری سلامت با هدف توسعه گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند طی یک هفته آینده خبر داد.

به گزارس خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید مهدی موسوی» امروز (سه شنبه ۱۲ آذر) در نشست هماهنگی تشکیل کارگروه شورای گردشگری سلامت منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تشکیل این کارگروه می تواند نتایج مثبتی در بحث گردشکری این منطقه ایجاد کند.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در جلسه ای که هفته آینده با معرفی اعضای کارگروه برگزار می شود، نسبت به مراحل کاربردی ورود گردشگر به منطقه از مرز شلمچه و حداکثر بهره وری از آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی استفاده از گردشگر حوزه سلامت در مباحثی نظیر ترانسفر، هتلینگ، بازار و نهایتا بحث درمان را از جمله اهداف اقتصادی در راستای رشد و توسعه گردشگری منطقه آزاد اروند برشمرد و یادآور شد: هدف از اجرای این طرح ابتدا منتفع شدن بیمارستان های منطقه و در نهایت گردشگری سلامت است که می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری مستمر در منطقه ادامه ایجاد شود.

موسوی به انتخاب اعضا و شرح وظایف این شورا اشاره کرد و ادامه داد: هفته آینده شورای کارگروه گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند تشکیل و اعضا و شرح وظایفشان نیز در آن جلسه مشخص خواهد شد.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند اذعان داشت: هر فردی که عضو این شورا می شود باید وظایفش را به درستی انجام دهد تا گردشگر در منطقه با خیال راحت و اطمینان خاطر بتواند در بیمارستان های منطقه بستری و خدمات دریافت کند.

وی هدف از اجرای این طرح را تبلیغی برای داشته های موجود در منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای طرح گردشگری سلامت در این منطقه نشان دهنده آن است که سازمان منطقه آزاد اروند توانسته طی این سه الی چهار سال اخیر ظرفیت هایی نظیر بیمارستان طالقانی، شهید بهشتی، اروندکنار، ولیعصر، نفت و تأمین اجتماعی را ایجاد کند.

موسوی تصریح کرد: با اجرای این طرح می توانیم به ارتقای شاخص های سلامت، بهره وری مردم منطقه و گردشگری سلامت و همچنین توسعه زیرساخت ها و ارتقای سلامت منطقه کمک کنیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند