سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس


سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از 10 آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

سومین روز ثبت نام از دواطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان با ثبت نام ۷ نفر در سه حوزه بندرعباس، میناب و بندرلنگه به پایان سید.

در سومین روز در حوزه مرکزی بندرعباس سه داوطلب مرد اقدام به ثبت نام کردند که نامی ترین فرد به "پرویز سالاری" معاون استاندار هرمزگان در دولت نهم و عضو ادوار شورای اسلامی شهر بندرعباس می توان اشاره کرد.

در حوزه شرق هرمزگان سه داوطلب مرد به نام های امیر نیکخو، حسن احمدی طیفکانی و حسن زارعی اقدام به ثبت نام کردند که ثبت نام زارعی از جامعه معلولین در روز جهانی معلولین از نکات جالب سومین روز بود.

اما در حوزه غرب بالاخره چراغ اول ثبت نام روشن شد و "یوسف ناخدازاده" اهل بندر نخیلو از توابع بخش شیبکوه بندرلنگه به عنوان اولین داوطلب این حوزه در فرمانداری شهرستان بندرلنگه اقدام به ثبت نام کرد.

بدین ترتیب تاکنون در حوزه مرکزی بندرعباس تاکنون ۱۳ نفر، در حوزه شرق هرمزگان میناب ۷ نفر و غرب هرمزگان بندرلنگه یک نفر جهت نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس

برای انتقال درد جامعه معلولین شرق هرمزگان ثبت نام کردم

در اتفاقی جالب "حسن زارعی" اهل و ساکن دهستان کریان میناب دارای فوق لیسانس علوم اقتصادی در روز جهانی معلولین با حضور در فرمانداری شهرستان میناب جهت داوطلبی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس از حوزه شرق هرمزگان اقدام به ثبت نام کرد.

وی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر حسب وظیفه، ادای دین و رضای خدا برای انتقال درد جامعه معلولین شرق هرمزگان و احقاق حقوق آحاد مردم قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارم.

زارعی بابیان اینکه درست است که از دیدگاه مردم معلولیت یک محدودیت است اما بنده هیچگونه محدودیتی در خود احساس نمی کنم، اظهار کرد: نماینده مجلس که قرار نیست بیل و کلنگ در دست بگیرد و انجام امورات فیزیکی بپردازد، بلکه نماینده باید بتواند طرح و برنامه دهد و قدرت چانه زنی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این معلولیت را یک نعمت خدادادی می دانم و امیدوارم مردم نیز بدون در نظر گرفتن ظاهر دست به انتخاب شایسته بزنند.

سرانجام اولین داوطلب غرب هرمزگان هم ثبت نام کرد
پس از گذشت سه روز از آغاز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نخستین داوطلب حوزه غرب هرمزگان در بندرلنگه اقدام به نام نویسی کرد.یوسف ناخدازاده اهل بندر نخیلو از توابع بخش شیبکوه بندرلنگه نخستین داوطلب غرب هرمزگان لقب گرفت.

سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس

تا آخرین لحظه ایستادم/به دنبال احیا قوانین فراموش شده هستم

پرویز سالاری پس از تکمیل مراحل ثبت نام خود در گفت و گو با ایسنا، افزود: یکی از دلایل حضورم در روز سوم ثبت نام مصادف بودن با روز قانون اساسی است و برای دفاع و اجرای برخی بندهای اجرا نشده قانون اساسی برنامه های زیادی دارم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نقش نظارتی دارند، تصریح کرد: بر حوزه نظارت بر اجرای قوانین به خصوص در حوزه شفافیت مالی خوب عمل نشده است و اگر در این حوزه خوب عمل کنیم می توان از رانت خواری ها و فسادهای مالی پیشگیری کرد.

سالاری با اشاره به اینکه باید طرح های مناسب با ظرفیت های منطقه ای ارائه شود، اضافه کرد:خلأهای قانونی سبب شده تا در این حوزه به خوبی از ظرفیت های استان استفاده نشده و ظرفیت اشتغال در هرمزگان از تعدادبیکاران بیشتر است.

وی در خصوص امکان انصراف یا حضور تا آخرین روز پس از تأییدیه، عنوان کرد: با احترام به تمامی رقبا، حرکتم اثباتی است و معتقدم یکسری قوانین به فراموشی سپرده شده و تا آخر خواهیم ایستاد و با توجه به تجارب رسانه ای، آموزش و پرورشی و عضو شورای شهر می توانم برای استان هرمزگان مثمر ثمر باشم.

سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس

ثبت نام دو داوطلب در روز سوم

تاکنون که در نیمه روز سوم ثبت نام داوطلبین نمایندگی بازدهمین دوره مجلس یازدهم قرار داریم، یک داوطلب در بندرعباس و یک داوطلب در میناب اقدام به ثبت نام کرده اند.

از چهره های شاخص روز سوم می توان به ثبت نام پرویز سالاری(معاون استاندار هرمزگان در دولت نهم و عضو ادوار شورای اسلامی شهر بندرعباس) در ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس اشاره کرد.

ثبت نام معاون اسبق امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال در انتخابات مجلس هرمزگان

روز گذشته(۱۱ آذرماه) اخباری از ثبت نام یک داوطلب جهت نمایندگی در حوزه مرکزی بندرعباس در وزارت کشور به گوش رسید که پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان داد این فرد "محسن کرمی"معاون اسبق امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال و برادر زنده یاد "قاسم کرمی" پدرمطبوعات هرمزگان است.

با توجه به گذشت دو روز، از سومین روز ثبت نام داوطلب ها دیگر باید شاهد حضور چهره های شاخص و مطرحسیاسی، اجتماعی و فرهنگی در ستاد های انتخاباتی بندرعباس، میناب و بندرلنگه باشیم.

سرانجام غرب هرمزگان هم صاحب داوطلب شد؛ نام نویسی 13 داوطلب در بندرعباس

شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان به ۱۲ نفر رسید

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: با ثبت نام چهار دواطلب در دومین روز، شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۱۲ نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: طی این دو روز ۱۵ نفر جهت ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه استان مراجعه کردند، که ۱۲ نفر (هشت نفر روز اول و چهار نفر روز دوم) ثبت نام قطعی شدند.

وی افزود: هر چهار دواطلب در روز دوم در حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان ثبت نام کردند که از این شمار سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و یک نفر کارشناسی ارشد و همگی مرد هستند.

ناجی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در استان، دو نفر در حوزه شرق و ۱۰ نفر در حوزه مرکزی ثبت نام کردند و از این شمار تنها یک نفر زن است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: هشت نفر از دواطلبان ثبت نام شده در این دو روز در بازه سنی ۳۰ تا ۵۰ و چهار نفر نیز در رده سنی ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند و شش نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

این در حالی است که روز گذشته دو داوطلب در شرق هرمزگان ثبت نام و علی رغم دریافت تأییدیه نهایی به دلیل برخی ایرادات سیستمی فرآیند ثبت نامشان امروز کامل خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...