احتمال افزایش داوطلبان نمایندگی مجلس در گلستان وجود دارد


احتمال افزایش داوطلبان نمایندگی مجلس در گلستان وجود دارد

 گرگان - ایرنا - با گذشت سه روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ استاندار گلستان پیش بینی کرد با ادامه روند کنونی احتمال افزایش افراد داوطلب نسبت به دوره گذشته وجود دارد.

استاندار گلستان امروز سه شنبه هنگام سرکشی از ستاد انتخابات گرگان در فرمانداری این شهرستان گفت: آمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان طی سه روز گذشته نشان می‌دهد که در صورت ادامه روند موجود تعداد داوطلبان ۶ حوزه انتخابیه گلستان نسبت به دوره گذشته افزایش می‌یابد.

هادی حق شناس آمار مقایسه ای ارایه نداد اما اظهار داشت: تعداد داوطلبان ثبت نام شده طی سه روز گذشته بیشتر از دوره قبل در همین پروسه زمانی (سه روزه) است.

وی توصیه کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس برای تسهیل امور و پیشگیری از طولانی شدن روند کار و افزایش حجم ثبت‌نام در روزهای پایانی مهلت قانونی، تا حد امکان ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند و این مهم به روزهای آخر موکول نشود.

وی افزود:‌ امکانات و کاربرهای کافی جهت ثبت نام در حوزه های ثبت نام گلستان پیش بینی شده تا کار به سهولت انجام شود اما اگر مراجعان به موقع برای ثبت نام حاضر شوند عوامل اجرایی و نظارتی راحت تر می توانند مدارک ثبت نام را کنترل و فرایند را تکمیل کنند.

حق شناس که از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز دیدن کرد، ادامه داد : برای ثبت نام یک فرایند یک ساعته زمان لازم است لذا داوطلبان این کار را به روزها و ساعات آخر موکول نکنند تا مشکلی پیش نیاید.

استاندار اضافه کرد: گلستان در انتخابات دوره های اخیر شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بود بگونه ای که بیش از ۷۰ درصد مردم مشارکت داشتند و انتظار می رود امسال هم شاهد حضور پرشوری باشیم.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ نفر از حوزه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022