آئولاس: دیپای بازیکن فوق العاده ایست؛ به زودی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ارائه خواهیم داد


آئولاس: دیپای بازیکن فوق العاده ایست؛ به زودی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ارائه خواهیم داد

رئیس المپیک لیون، ستاره هلندی این تیم را انسانی دوست داشتنی می داند. 

طرفداری - ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه المپیک لیون، عنوان کرد که این باشگاه قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد برای ممفیس دیپای ارائه کند.

به گزارش Goal، انتقال دیپای از منچستریونایتد به المپیک لیون، در تابستان 2017 محقق شد و این مهاجم هلندی پس از سپری کردن دورانی ناموفق در اولدترافورد به باشگاه فرانسوی پیوست. در فرانسه اما، اوضاع برای دیپای 25 ساله بهتر پیش رفت و او به یکی از تاثیرگذار ترین مهاجمان لوشامپیونه تبدیل شد. مهاجم هلندی لیون در این فصل عملکردی درخشان داشته و در 14 بازی در تمامی رقابت ها، 11 گل به ثمر رسانده است. عملکرد مطلوب دیپای در لباس المپیک لیون توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است که در این میان نام لیورپول و تاتنهام بیشتر به گوش می رسد. با این حال، آئولاس، رئیس المپیک لیون امیدوار است که این باشگاه بتواند با ستاره هلندی اش بر سر امضای قراردادی جدید به توافق برسد. او در گفت و گو با beIN Sports، عنوان کرد:

ما به دیپای پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه خواهیم کرد چرا که او بازیکنی فوق العاده است. او در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. او انسانی بسیار دوست داشتنی است و از نظر من نه تنهای بازیکنی خوب، بلکه انسانی خوب نیز هست.

آئولاس در ادامه صحبت هایش، از تصمیم رودی گارسیا، سرمربی جدید لیون برای انتخاب دیپای به عنوان کاپیتان جدید این تیم، حمایت کرد و گفت:

وقتی که دیپای کاپیتان جدید لیون نام گرفت، این تصمیم را تحسین کردم. از طرفی دیگر کاپیتان های دوم و سومی نیز در تیممان داریم که به جای دوبوآ که متاسفانه مصدوم شده است، انتخاب شده اند و آن ها نیز انتخاب های خوبی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید