قهرمان آسیا مربی سال رومانی شد/ جایزه پدر به پسر رسید


قهرمان آسیا مربی سال رومانی شد/ جایزه پدر به پسر رسید

تسنیم نوشت:رازوان لوچسکو سرمربی رومانیایی تیم فوتبال الهلال عربستان که به همراه این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، عنوان مربی سال کشورش را کسب کرد.

رازوان لوچسکو سرمربی باشگاه الهلال عربستان که به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد به جایزه بهترین مربی سال فوتبال رومانی نیز در سال 2019 دست یافت.

رازوان پسر میرچا لوچسکو مربی صاحب نام تاریخ فوتبال رومانی است که از سال 2004 توانسته چهار بار عنوان بهترین مربی سال رومانی را از آن خود کند و حالا پسر لوچسکوی بزرگ نیز پس از سال 2018 برای دومین بار صاحب عنوان بهترین مربی سال فوتبال این کشور می‌شود تا پدر و پسر در کنار هم مجموعا 6 بار به عنوان بهترین مربی سال در رومانی انتخاب شده باشند.

رازوان لوچسکو در نیمه اول سال 2019 به همراه پائوک یونان عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی این کشور را کسب کرد و پس از آن راهی الهلال شد تا در این باشگاه هم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و یک سال رؤیایی را رقم بزند.

به گزارش تسنیم، تیم الهلال عربستان در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست اوراوا ردز ژاپن در دو دیدار رفت و برگشت شد و به قهرمانی قاره دست یافت.

251 251

کد خبر 1327481

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور