دهه دوم انقلاب مختص جوانان است


رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دهه دوم انقلاب اسلامی مختص جوانان است و بنابراین امثال من دیگر نمی‌توانند کارها را دنبال کنند.

دهه دوم انقلاب مختص جوانان استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله در محل ستاد انتخابات وزارت کشور که برای همراهی ثبت‌نام مجید فهمیده (برادر شهید فهمیده) آمده بود، گفت: امروز من باید تودیع‌گر دهه اول انقلاب باشم و آن را تحویل برادر شهید فهمیده دهم.

او افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دهه دوم انقلاب اسلامی مختص جوانان است و بنابراین امثال من دیگر نمی‌توانند کار‌ها را دنبال کنند و به همین دلیل باید کار‌ها را به جوانانی، چون آقای فهمیده بدهند.

الله کرم بیان کرد: سه حرکت باقیمانده از ۵ حرکت دستیابی به تمدن انقلاب اسلامی یعنی تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی، تشکیل تمدن اسلامی راهی است که دهه چهلم آن را به پیش خواهد برد.

رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: ما دهه اول را با جنگ نظامی شروع کردیم و دهه دوم را جوانان با جنگ اقتصادی شروع خواهند کرد.

او بیان کرد: در دهه اول افرادی که روی مین رفتند شهید محسوب می‌شوند و در دهه دوم افرادی که روی مین بیکاری، فقر و تورم می‌روند نام دیگری پیدا خواهند کرد. من خودم برای حضور در انتخابات ثبت نام نخواهم کرد.

الله‌کرم افزود:‌ دولت آینده باید دولت جوان و حزب‌الله باشد و در راستای اهداف و آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی پیش برود.

او تصریح کرد: پرچم ادامه حرکت انقلاب اسلامی باید در دست افرادی، چون برادر شهید فهمیده باشد، چرا که حرکت انقلابی نیرو و توان جوان انقلابی را می‌خواهد تا بتواند کار کند و این در حالی است که شرایط کشورمان نمی‌طلبد که جوان استراحت کند.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله گفت: هر کسی که کار سیاسی را آغاز می‌کند باید نگاه اصلی‌اش به ائتلاف باشد و از آنجا که فعلا در کشور دو جریان وجود دارد، باید نیم نگاهی به سمت یکی از این دو گروه داشته باشیم.

الله‌کرم گفت: امیدوارم جریان ائتلاف انقلاب اسلامی وزن نیرو‌های جوان و انقلابی را در نظر بگیرد که اگر این کار را کرد ما حتما پیرو آن خواهیم بود و این کار را به عنوان تلاش اصلی دنبال خواهیم کرد.

او تصریح کرد: برنامه‌های امثال حزب‌الله، شورای هماهنگی حزب‌الله و نیرو‌های حزب‌اللهی دارای برنامه انقلابی هستند چرا که وضعیت کشورمان به ویژه در جنگ اقتصادی برای مقابله با دشمنان نیازمند برنامه‌های انقلابی است، بنابراین امروز به نظر می‌رسد این حرکت جهادی و انقلابی نمود بهتری می‌تواند پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله گفت:‌ هر گاه ما در هر جنگی اعم از جنگ اقتصادی و نظامی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بخواهیم حضور پیدا کنیم نیازمند اقدامی جهادی هستیم.

او بیان کرد: اعتراضات در کشورمان سازماندهی شده و در چارچوب مشخص دنبال می‌شود تا با منافع ملی و عمومی کشور تضاد پیدا نکند، ساختار جمهوری اسلامی ۴۰ ساله است که نیازمند ترتیبات مشخص است.

او با اشاره به اعتراضات مردم بعد از گران شدن بنزین گفت: عده‌ای از جمع معترضان سوءاستفاده کرده و اغتشاشگر شدند و آنها نمودار آتش زدن بانک‌ها و زیرساخت مخابرات و برنامه‌ریزی برای حمله به زیرساخت‌های نفتی و پتروشیمی‌ها در جنوب کشور بودند.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله گفت:‌ مشخص است عده‌ای در خارج از کشور به دنبال سوءاستفاده از گرانی بنزین بوده و برنامه‌ریزی برای اغتشاش داشتند.

الله‌کرم با بیان اینکه وقتی مردم معترض فرمایش مقام معظم رهبری در جدا سازی صف‌شان از اغتشاشگران را شنیدند در کمترین زمان ناامنی و اغتشاشاتی که در کشور به وجود آمده بود مهار شد. اما باید اعتراضات و ضعیت مشخص‌تری پیدا کند تا مردم بتوانند آن را بیان کرده و مورد سوء استفاده اغتشاشگران قرار نگیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...