مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری تیراندازی با کمان کشور در بندرعباس آغاز شد


مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری تیراندازی با کمان کشور در بندرعباس آغاز شد

مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری خارج از سالن در دو ماده ریکرو و کامپوند در دو بخش آقایان و بانوان در بندرعباس آغاز شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان هرمزگان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری خارج از سالن در دو ماده ریکرو و کامپوند در دو بخش آقایان و بانوان از ۱۳ الی ۱۵ آذرماه در بندرعباس آغاز شد.

اسلام باوقار تصریح کرد: مسابقات ساحلی امروز در ساحل سورو برگزار شد و مسابقات کامپوند فردا و مسابقات ریکرو روز جمعه در دو بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ساحلی با بیش از ۷۰ شرکت‌کننده برای نخستین بار برگزار شد، اضافه کرد: در رقابت‌های کامپوند با فاصله ۵۰ متر بیش از ۶۰ نفر و ریکور با فاصله ۷۰ متر بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده حضور دارند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان هرمزگان با اشاره به اینکه نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی می‌شوند، بیان کرد: مسابقات به‌صورت حذفی برگزار می‌شود و بهترین‌های کشور شانس حضور در تیم ملی را دارند.

باوقار با بیان اینکه برای توسعه و شناخت بیشتر این ورزشی میزبانی این مسابقات را قبول کردیم، عنوان کرد: استان هرمزگان دارای پتانسیل بالایی دارد و در طی این سال‌ها استعدادیابی مناسبی صورت گرفته و در این مسابقات بیش از ۳۰ شرکت‌کننده از استان هرمزگان حضور دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل