رتبه نخست مدیران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان


رتبه نخست مدیران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان

بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، در 6 ماهه اول سال 98 ، شرکت مدیران خودرو بازهم موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی میزان رضایت مشتریان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این ارزیابی مرتبط با میزان رضایت مشتریان در مورد نحوه و زمان حل مشکلات است.

ارزیابی فوق میان شرکت های فعال فعلی در عرصه صنعت خودروسازی شامل شرکتهای سایپا ، ایران خودرو ، مدیران خودرو ، گروه بهمن ، کرمان موتور و گروه راین ، صورت گرفته است.

در این ارزیابی سازمان استاندارد شرکت مدیران خودرو در جایگاه نخست قرار گرفت و رتبه بعد به گروه خودروسازی سایپا تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو برای 3 سال پیاپی است که در ارزیابی سازمان استاندارد در بحث ارزیابی میزان مشتری مداری رتبه نخست را از آن خود نموده است ،همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه نخست در خدمات فروش و بیشترین ارتقاء در بحث خدمات پس از فروش گردیده است ، شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر با صرف انرژی و سرمایه گذاری مناسب در بحث خدمات مرتبط با مشتری ارتقاء بسیار مناسبی را داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان