شهدای دانشجو سرمایه ارزشمند جبهه مقاومت هستند


شهدای دانشجو سرمایه ارزشمند جبهه مقاومت  هستند

ساوه - ایرنا- معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شهدای دانشجو با حضور آگاهانه در برابر دشمنان سرمایه ارزشمند جبهه مقاومت هستند و در برابر دشمنان شجاعانه ایستادگی کردند.

سردار پاسدار «محمدحسین آل اسحاق» روز چهارشنبه در آیین یادواره شهدای دانشجو شهرستان ساوه که در دانشگاه آزاد برگزار شد، افزود: خون شهیدان عرصه علم و دانش، سندارزشی برای اثبات استقامت نظام اسلامی در برابر دشمنان است.

وی اظهار داشت: دانشجویان شهید با بینش والای خود نسبت به حفظ اسلام و کیان میهن بی‌تفاوت نماندند و زندگی خود را وقف آزادگی ملت کردند.
معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: باور قلبی شهدای والامقام این بود که آرامش نه در ماندن بلکه در حضور موثر برای دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی است و به‌همین خاطر جان خود را در راه خدا فدا کردند.

سردار آل اسحاق با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار و بقای نظام اسلامی هستند، افزود: آنان با خدای خود معامله ای ارزشمند کردند و بالاترین مدال را از خالف هستی دریافت کردند.
وی افزود:در اوایل انقلاب دشمنان قصد نابودی نظام اسلامی و بازگشت به این سرزمین را داشتند اما به برکت جانفشانی رزمندگان توطئه‌های آنان نقش برآب شد.

معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: عزتمندی از هدایای الهی است و شهیدان چون در عرصه نبرد علیه باطل خون خود را در راه دین نثار کردند از عزیزترین و با عزتمندترین مخلوقات نزد پروردگار یکتا محسوب می‌شوند.

سردار آل اسحاق افزود: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا در عرصه های مختلف دفاعی و فناوری به دستاوردهای عظیمی رسیده که مایه افتخار است.

وی همچنین وصیت نامه شهدا و تاکید آنان را بر اموری چون ادا کردن فریضه نماز را الگویی برای جوانان کنونی دانست که راه نجات و به کمال رسیدن انسان است.

معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: برقراری انس و الفت با قرآن کریم نیز در وصیت‌نامه شهیدان به دفعات سفارش شده است.

در این آیین معنوی علاوه بر تشییع نمادین پیکر یک شهید گمنام، از خانواده ۲ شهید به نام‌های «مهدی ناصری» و «هادی ناصری» تجلیل شد.

شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس ۵۸۰ شهید تقدیم نظام و کیان میهن کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر