عقده گشایی صهیونیست‌ها علیه دیپلمات‌های مالزیایی


عقده گشایی صهیونیست‌ها علیه دیپلمات‌های مالزیایی

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از فرط عصبانیت بابت سخنان ضد صهیونیستی نخست وزیر مالزی، اخیرا مانع ورود دیپلمات‌های این کشور به سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته مانع ورود گروهی از دیپلمات‌های مالزیایی به سرزمین‌های اشغالی شد.

به نوشته وبگاه «العربی» دیپلمات‌های مالزی قصد داشتند با ورود به سرزمین‌های اشغالی، وارد کرانه باختری شوند، اما مقام‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مانع ورود این دیپلمات‌ها شده و دلیل آن را نیز سخنان ضد اسرائیلی «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی عنوان کردند.

رژیم صهیونیستی اوضاع امنیتی کرانه باختری را در کنترل خود دارد و به دقت هرگونه تردد به این منطقه را رصد می‌کند. مالزی نیز کشوری مسلمان است که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد و از دیرباز از منتقدان رژیم اسرائیل به خاطر اقدامات جنایتکارانه علیه فلسطینیان بوده است.

به نوشته العربی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، ماهاتیر محمد را یک افراطگرای ضد اسرائیلی خواند که اخیرا مانع از شرکت گروهی از ورزشکاران اسرائیلی در یک مسابقه ورزشی شد و اظهارات خصمانه و یهودستیزانه بیان می‌کند.

یک مقام دیگر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که مایل به افشای نام خود نبود نیز در این زمینه گفت، دیپلمات‌های مالزیایی قادر به ورود به اسرائیل نیستند، مگر این‌که سیاست خود را تغییر دهند، آنگاه ما هم سیاست خود را تغییر می‌دهیم.

ماهاتیر محمد چندی قبل در سخنانی گفت، مسلمانان جهان باید در راستای توقف اقدامات تروریستی که اسرائیل علیه مسلمانان در فلسطین به کار می‌گیرد، تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟