اقدام اطمینان بخش سوزوکی برای انجین موتورش در تست موتوجی پی خرز


موتو جی پی ایران – سوزوکی در حالی به تعطیلات زمستانه می رود که ظاهرا بالاخره به نتیجه نهایی طراحی انجین موتورش برای فصل 2020 رسیده و مطمئن هستند که یک اقدام اطمینان بخش برای این بخش از موتورشان گرفته اند. از آنجا که طراحی موتور در طول فصل مسابقه امکان پذیر نیست (برای تیم های برتر)، ارزیابی صحیح آخرین تغییرات موتور یک اولویت بزرگ در تست های ماه...

موتو جی پی ایران – سوزوکی در حالی به تعطیلات زمستانه می رود که ظاهرا بالاخره به نتیجه نهایی طراحی انجین موتورش برای فصل 2020 رسیده و مطمئن هستند که یک اقدام اطمینان بخش برای این بخش از موتورشان گرفته اند.

از آنجا که طراحی موتور در طول فصل مسابقه امکان پذیر نیست (برای تیم های برتر)، ارزیابی صحیح آخرین تغییرات موتور یک اولویت بزرگ در تست های ماه نوامبر است. مخصوصا برای امثال سوزوکی و یاماها، که بیشترین ضعف آنها عدم سرعت بالایشان است.

الکس رینز و جوان میر توانستند در روز آخر تست والنسیا در شش رده برتر قرار بگیرند و خودشان را جز چهار نفر برتر در رده بندی کلی تست هفته گذشته قرار دهند. مدیر تیم سوزوکی، داویده بریویو در این مورد اظهار نظر کرده است که:

ما این تست های نهایی پایان سال را در شرایط خوبی به اتمام رساندیم و نظر موتورسواران در مورد انجین موتور مثبت بود که این یعنی ما می توانیم برای نسخه (انجین) فصل بعد تصمیم بگیریم.

اقدام اطمینان بخش سوزوکی برای انجین موتورش در تست موتوجی پی خرزاقدام اطمینان بخش سوزوکی برای انجین موتورش در تست موتوجی پی خرز الکس رینز

تست بعدی در سپانگ مالزی و در ماه فوریه صورت می گیرد که معمولاً آخرین فرصت برای امتحان کردن هرگونه تغییر موتور در نظر گرفته می شود، اما سوزوکی تاکید دارد که می خواهد روی قسمت های دیگر موتورسیکلت کار کند و آنها را بهبود بخشد. بریویو اضافه کرد:

حال که ما به یک نظر نهایی برای طرح انجین رسیدیم در سپانگ به سراغ شاسی موتور می رویم و روی آن کار می کنیم.

مدیر فنی تیم سوزوکی، کِن کاواووچی نیز در این مورد بیان کرد:

ما داریم می بینیم که بالاخره موتورمان دارد به یک طرح مناسبی می رسد و قطعاتی که تست کردیم، امیدهای اولیه ما(در مورد این طرح) را به باور تبدیل کرد، ما قدم برداشتیم ولی نه آنقدر بزرگ اما قدم مطمئن و اطمینان بخشی بود.

الکس رینز در مورد موتورش بیان کرد:

ما از موتور جدید موتورسیکلت راضی هستیم، من فقط توانستم دو دور در شرایط خشک پیست بزنم ولی از سرعتی که داشتم خیلی خوشحال بودم و توانستم دورهایی که در روز قبل زده بودم را بهبود ببخشم.

جوان میر نیز ادامه داد:

ما نتوانستیم به خاطر شرایط آب و هوایی که حاکم بود، دورهای زیادی را بزنیم ولی به هر حال توانستیم روی سیستم های الکترونیکی کار کنیم که نتیجه مثبتی داشت و توانستیم تفاوت ها را ببینیم. من حتی با اینکه مدتی به پیست نرفته بودم توانستم دور خیلی خوبی را ثبت کنم. در کل بعد از چهار روز تست در خرز و دو روز در والنسیا احساس خوبی(در تیم) شکل گرفته است و من آمده ام که هرچه سریعتر از تعطیلات برگردم و به استقبال فصل جدید بروم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام