سه هزار مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده است


سه هزار مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده است

قزوین - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر افزایش مراکز نیکوکاری گفت: تاکنون سه هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: نباید از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به مددجویان غافل شد و مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد می‌توانند در راستای تحقق این مهم به کار بسته شوند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به شناسایی نیازمندان واقعی منجر می‌شود، اظهار داشت: هدف از توسعه این نوع مراکز آن است که وجوهات جمع آوری شده در اختیار امامان جمعه قرار گیرد و متقاضیان کمک نیز بتوانند از این اعتبارات استفاده کنند.

بختیاری، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: این مهم از طریق سه رکن اشتغال، مسکن و تلاش فرهنگی برای بارور کردن روحیه ایستادگی و مقاومت مددجویان انجام می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به ساخت ۷۵۰ مسکن برای مددجویان قزوین اشاره و یادآور شد: این طرح از ابتدای سال جاری در سطح استان اجرایی شده و اولویت آن نیز ایتام و خانواده‌های مددجوی بالای سه نفر است.

به گفته وی، طرح دوباره زندگی با هدف احیای خانواده‌ها در کمیته امداد استان قم اجرایی شده و تاکنون ۱۶۵ زوج را آشتی داده که این نیز می‌تواند در قزوین اجرایی شود.

سه هزار مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده است

رییس کمیته امداد امام خمینی روز پنجشنبه پس از ورود به قزوین با حضور در مزار شهدای استان به مقام شهدا احترام کرد و سپس بارگاه مقدس امامزاده

حسین (ع) را زیارت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...