تعبیر خواب اسکلت: 32 تعبیر دیدن اسکلت و استخوان در خواب


خواب اسکلت خوابی خنثی است، و نشانه‌ی چیزی است که علی‌رغم آن‌که آن‌چنان کاربردی یا کامل نیست، جزء مبانی و اصول اساسی است که بر آن متکی هستید.... نوشته تعبیر خواب اسکلت: 32 تعبیر دیدن اسکلت و استخوان در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

خواب اسکلت خوابی خنثی است، و نشانه‌ی چیزی است که علی‌رغم آن‌که آن‌چنان کاربردی یا کامل نیست، جزء مبانی و اصول اساسی است که بر آن متکی هستید. هنگام مشاهده‌ی این خواب ممکن است هم‌چنان در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ریزی پروژه‌تان باشید. چنان‌چه در عالم خواب، اسکلت با حالتی تهاجمی به سمت‌تان حمله‌ور شود، این خواب ممکن است به ترس از مرگ یا برخی اشکال جدی آسیب و ضرر به زندگی یا لذت‌ها و شهوت‌ها اشاره داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تعبیر خواب اسکلت و استخوان بدانید.

تعبیر خواب اسکلت: 32 تعبیر دیدن اسکلت و استخوان در خواب

تعبیر خواب اسکلت: 32 تعبیر دیدن اسکلت و استخوان در خواب

تعبیر خواب اسکلت

۱. تعبیر خواب درباره‌ی اسکلتی که به شما حمله می‌کند

دیدن خواب اسکلتی که به سمت شما حمله می‌کنید، بازتاب ترس از مرگ یا فناپذیری است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب بوقلمون: ۷ تعبیر دیدن بوقلمون در خواب

۲. تعبیر خواب اسکلت که تعقیب یا دنبال‌تان می‌کند

اگر در خواب ببینید اسکلتی در حال تعقیب شما است یا دنبال‌تان می‌‌کند، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که بخشی از گذشته‌تان شما را به ترس وا می‌دارد. گذشته‌ای که مدت‌ها است آن را مرده و فراموش شده می‌پندارید.

۳. تعبیر خواب تبدیل شدن اسکلت به آدم

دیدن اسکلتی که در عالم خواب به آدم تبدیل می‌شود، نشان‌دهنده‌ی یک دگرگونی بزرگ و تغییراتی در افق زندگی‌تان است.

۴. تعبیر خواب رقص اسکلت

اگر در خواب اسکلتی را در حال رقص ببینید، این خواب نشان‌دهنده‌ی خاطرات دوری است که به وسیله‌ی رویداد، آهنگ، یا شعر خاصی دوباره به یادتان می‌آیند. احتمالا دوباره به یاد آورده‌اید که در زمان‌های گذشته، اوضاع چگونه بوده است، و این‌که هرگز دیگر اوضاع‌تان به شکل سابق باز نخواهد گشت.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پیر شدن: ۹ تعبیر دیدن پیری در خواب

۵. تعبیر خواب مبارزه اسکلت‌ها

دیدن اسکلت‌هایی که در عالم خواب با یکدیگر در حال مبارزه هستند، به این معنی است که باید برخی مسائل را به دقت ریشه‌یابی کنید. به خصوص، گاهی اوقات لازم است به موارد اساسی دقت کنید و با ترس‌های‌تان رو به رو شوید. شاید برخی رازها یا اسکلت‌هایی در صندوقچه دارید که باید دیر یا زود با آن‌ها مقابله کنید.

۶. تعبیر خواب گرفتن یا بغل کردن یک اسکلت

مشاهده‌ی اسکلتی که در عالم خواب، آن را در دست یا در آغوش گرفته‌اید، به این معنی است که شما در آستانه‌ی مشاهده یا درک ساختار اصلی یک پروژه هستید. سایر عوامل، پس از این دیگر، نمی‌توانند شما را دچار نگرانی یا انحراف کنند. دیگر از برخی حقایق مربوط به زندگی و مرگ نمی‌هراسید.

۷. خارج کردن باقیمانده‌های اسکلت

اگر در خواب ببینید باقیمانده‌های یک اسکلت را از داخل گور خارج کرده‌اید، به این معنی است که هر آنچه را که در گذشته در اختیار داشته یا تجربه کرده‌ و در عمق ذهن‌تان دفن کرده‌اید، باید به آن خوب بیندیشید. شما با دیدن این خواب، گذشته‌تان را مجددا مرور کرده‌اید؛ بنابراین، می‌توانید بر حقایقی تمرکز کنید که کمک‌تان می‌کنند به اصولی در زندگی‌تان برسید تا همیشه شاد بمانید.

مطلب مرتبط: ۶ نشانه شناسی و تعبیر خواب لباس سفید برای مردان

۸. تعبیر خواب اسکلتی در حال دویدن

دیدن اسکلت فردی در حال دویدن در عالم خواب، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که رابطه‌تان با یک فرد برای مدت‌ها است که از بین رفته است. به این ترتیب، دیگر هیچ گونه ارتباط یا هیچ رابطه‌ی عاطفی بین شما و این فرد وجود ندارد.

۹. تعبیر خواب استخوان دست

دیدن استخوان دست در عالم خواب، نشان‌دهنده‌ی وجود ضعف در برنامه‌های‌تان است. شما یک برنامه‌ی کلی را تهیه کرده‌اید و استراتژی‌های مهم را برای پیشرفت آن دریافته‌اید. ولی برای اجرای این برنامه فاقد قدرت فیزیکی هستید. ‌

۱۰. تعبیر خواب استخوان جمجمه یا اسکلت صورت

دیدن خواب اسکلت سر، استخوان جمجمه، یا اسکلت صورت پیش‌بینی کننده‌ی این حقیقت است که فردی به شما وعده‌های دروغ و توخالی می‌دهد. فردی به شما وعده‌ای می‌دهد ولی به قول خود عمل نمی‌کند، و به این ترتیب، برای شما مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب شن و ماسه: ۱۱ تعبیر دیدن شن و ریگ در خواب

۱۱. تعبیر خواب اسکلت داخل تابوت

تعبیر خواب اسکلتی که بدون حرکت داخل یک تابوت خوابیده، این است که برنامه‌های‌تان تا انتها اجرا خواهند شد؛ حتی اگر نتایج این برنامه‌ها آن‌چنان سود و پیشرفتی به همراه نداشته باشند. پروژه‌ها یا تلاش‌های‌تان ممکن است با کم‌ترین نتیجه یا با پایان تلخی به اتمام برسند.

۱۲. تعبیر خواب کلید اسکلتی (شاه کلید)

استفاده یا داشتن یک کلید اسکلتی (نوعی شاه کلید) در عالم خواب، نشانه‌ای از این حقیقت است که امکان دارد در آینده‌ی نزدیک با یک مسئله‌ی اخلاقی یا ارزشی رو به رو شوید. شاید برای تحقق اهداف مالی زندگی‌تان مجبور به انتخاب گزینه‌هایی بحث‌برانگیز شوید.

۱۳. تعبیر خواب اسکلت نوزاد

مشاهده‌ی اسکلت نوزاد در عالم خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی آغاز عشقی مخرب و ناکام است که می‌تواند به شکستن قلب‌تان منجر شود. ممکن است در حال حاضر با فردی رابطه داشته باشید؛ ولی این رابطه به پایانی ناخوشایند و ناراحت کننده‌ی ختم خواهد شد.

۱۴. تعبیر خواب اسکلت حیوان

دیدن اسکلت حیوان در عالم خواب معمولا به نوع خاصی از شکست یا فرصت‌های از دست رفته‌ اشاره دارد. مشاهده‌ی خواب اسکلت حیوانات خانگی‌تان نظیر سگ یا گربه، ممکن است به خاطرات گذشته‌تان درباره‌ی این حیوانات اشاره داشته باشد.

۱۵. اسکلت یا استخوان ماهی

مشاهده‌ی اسکلت یا استخوان ماهی در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی فقدان بینش و دید نو در زندگی است. شما دائما بر عادات و ایده‌های کهنه‌ و قدیمی تکیه می‌کنید؛ این کار باعث می‌شود در آینده‌ی نزدیک دچار شکست شوید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماشین: ۲۵ نشانه و تعبیر دیدن ماشین سواری در خواب

۱۶. تعبیر خواب اسکلت پرنده

مشاهده‌ی اسکلت یا استخوان پرنده در عامل خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما بر رسیدن به آزادی باور دارید، ولی در واقعیت در رسیدن به آن ناتوان هستید.

۱۷. تعبیر خواب اسکلت اسب

تعبیر خواب اسکلت اسب نشان‌دهنده‌ی این است که شما فقط دارای ایده‌ی خام و اولیه‌ای از برنامه‌ها و جاه‌طلبی‌های‌تان هستید؛ ولی برای عملی کردن این ایده‌ها انگیزه یا توان لازم را ندارید.

۱۸. تعبیر خواب اسکلت یا استخوان مار

مشاهده‌ی اسکلت یا استخوان مار در عالم خواب به این معنی است که شما به دنبال برخی برنامه‌ها یا طرح‌هایی هستید که ممکن است باعث فریب‌تان شوند.

۱۹. تعبیر خواب اسکلت و فسیل دایناسور

اسکلت و فسیل کامل دایناسور در عالم خواب به یک نظام کهنه و منسوخ اشاره می‌کند. احتمالا شما بیش از اندازه در گذشته‌ها و افتخارات قدیمی‌تان سیر می‌کنید.

۲۰. تعبیر خواب اسکلتی با چشم‌های قرمز

مشاهده‌ی اسکلتی با چشم‌ها قرمز در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شاید زندگی‌تان تحت تاثیر یک بیماری یا شایعه‌ی ناخوشایندی مربوط به گذشته قرار بگیرد.

۲۱. تعبیر خواب سوختن اسکلت در آتش

مشاهده‌ی سوختن اسکلتی در آتش نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در مورد اتفاقی در گذشته به شدت احساس ناراحتی می‌کنید. روح یا هر چیز دیگری مربوط به گذشته که آن را فراموش کرده‌اید، بار دیگر ظاهر شده است تا آزارتان دهد.

۲۲. تعبیر خواب اسکلت در هم شکسته

دیدن خواب اسکلتی که در هم شکسته است، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که روح و نهاد درون‌تان در هم خواهد شکست. احتمالا در آینده‌ی نزدیک تمام انگیزه‌ و اراده‌تان را برای پیشرفت از دست خواهید داد. ممکن است شاهد مرگ یا بیماری یکی از عزیزان‌تان باشید.

۲۳. اسکلتی پوشیده از لباس

مشاهده‌ی خواب اسکلتی پوشیده با لباس به این معنی است که فردی تلاش می‌کند رفتارها یا عوامل خجالت‌آوری را در گذشته از چشم شما بپوشاند.

۲۴. اسکلت شاد و خوشحال

اگر در خواب ببینید اسکلتی شاد و خوشحال است و لبخند می‌زند، به این معنی است که دنیای درون‌تان با دیدگاه‌تان از زندگی منطبق و هماهنگ است. شما از مرگ یا فناپذیری خود یا هر یک از اعضای خانواده‌تان ترسی ندارید.

۲۵. اسکلت مصنوعی

مشاهده‌ی اسکلت مصنوعی در خواب، به شکلی که باعث ترس‌تان شود، به این معنی است که شما یا فرد دیگری دچار ترس و نگرانی جدی در مورد سلامتی خواهید شد؛ این وضعیت می‌تواند حتی به مرگ منجر شود. اگر در عالم خواب اسکلت مصنوعی به صورت یک وسیله‌ی دکوری مورد استفاده قرار گرفته باشد، ممکن است از لحاظ روانی در حال آماده‌سازی برای برگزاری مراسم یا رویدادی هستید که نیازمند چنین دکوراسیون یا وسیله‌ای است.

۲۶. تعبیر خواب اسکلت طلایی

مشاهده‌ی اسکلتی از جنس طلا در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آینده‌ی نزدیک از لحاظ سلامتی دچار ضرر و آسیب سنگینی خواهید شد؛ به خصوص در مورد سلامت استخوان‌های‌تان.

۲۷. تعبیر خواب اسکلت سیاه

اسکلت سیاه در عالم خواب نشانه‌ای از این حقیقت است که نباید از دیگران انتظار کمک داشته باشید. اگر از سمت دیگران کمکی دریافت کرده‌اید، باید مطمئن شوید این کمک سمی و آسیب‌رسان نباشد و بر هدف اصلی‌تان تاثیر منفی نگذارد.

۲۸. تعبیر خواب اسکلت سفید

مشاهده‌ی اسکلت سفید و ساده در عالم خواب به سوء برداشت و آسیب از جانب دیگران اشاره دارد. شما همواره در برابر خود و دیگران خالص و صادق هستید، ولی ممکن است هم‌چنان از چشم دیگران متقلب یا بد به نظر برسید؛ معمولا این وضعیت به این دلیل خواهد بود که شما بیش از اندازه‌ صریح و بی‌پرده هستید.

۲۹. اسکلت یا استخوان‌های به هم ریخته

مشاهده‌ی اسکلت سالم در عالم خواب به این معنی است که زندگی‌تان به سازمان‌دهی بیش‌تر و بهتری نیاز دارد. دیدن خواب اسکلت یا استخوان‌های به هم ریخته نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که نظرات دیگران نیز از اهمیت برخوردار است. بنابراین، به نظرات دیگران نیز فکر کنید.

۳۰. تعبیر خواب اسکلت در خانه یا کمد

تعبیر خواب اسکلتی داخل خانه، آپارتمان، یا کمد این است که شما اسرار و رازهایی دارید که از گذشته تاکنون پنهان کرده‌اید. این اسرار در آستانه‌ی فاش شدن هستند و هنگامی که از لحاظ هیجانی دچار ضعف هستید، دائما وارد ذهن‌تان می‌شوند.

۳۱. محلی پر از اسکلت و استخوان

خواب محلی پر از اسکلت و استخوان نشانه‌ای از موانع و مشکلاتی است که باعث بروز فاجعه‌ی مالی می‌شوند، یا نشانه‌ای از رویدادی دگرگون کننده است که آسیب بسیاری به زندگی‌تان وارد می‌کند – و شما از این مشکلات و رویدادها آگاه هستید؛ بنابراین، مشاهده‌ی باقیمانده‌‌ی تعداد زیادی اسکلت و استخوان در عالم خواب به شما هشدار می‌دهد که درس‌های بالقوه و حقایقی را که از پیشینیان‌تان آموخته‌اید، به کار ببرید تا از بروز این فجایع و آسیب‌ها در امان بمانید.

۳۲. تعبیر خواب اسکلتی در تخت‌خواب

اگر در عالم خواب، اسکلتی را در تخت‌خواب‌تان ببینید، احتمالا تمام امیال و رویاهای شهوت‌انگیزتان را درباره‌ی همسر یا شریک جنسی‌تان از دست خواهید داد. همسر با فردی که پیش‌تر برای‌تان جذاب بوده است، جذابیت‌اش را از دست خواهد داد، و کاملا از وی دور خواهید شد، زیرا ذات واقعی‌اش بر شما آشکار خواهد شد. این خواب، هم‌چنین، نشان‌دهنده‌ی خاطرات منفی و ماندگاری است که از فردی که پیش‌تر بسیار صمیمی و نزدیک بوده، برای‌تان باقی مانده است.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – امیر رضا مصطفایی

منبع: dream-meaning

تعبیر خواب اسکلت: ۳۲ تعبیر دیدن اسکلت و استخوان در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت