حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس


هواداران استقلال به محض ورود اتوبوس بازیکنان آبی‌پوش پایتخت به تشویق سرمربی و کاپیتان این تیم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار حساس استقلال و شهر خودرو از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که هواداران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمدند و دقایقی پیش از ساعت 13:15 دقیقه درهای ورزشگاه برای هواداران باز شد تا بتوانند این دیدار را از روی سکوها مشاهده کنند.

* جمعیت زیادی مقابل بلیت‌فروشی مستقر هستند تا با کارت ملی بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس

* ترافیک کمی در محوطه ورزشگاه آزادی حکمفرماست و بیشتر پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی تکمیل شده است. اما ترافیک سنگینی در بیرون ورزشگاه وجود دارد.

حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس

* بعضی از هواداران آبی‌پوش پایتخت، منتظر ورود اتوبوس بازیکنان استقلال هستند تا با تشویق و انرژی مثبت، بازیکنان را راهی دیدار حساس کنند.

حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس

* نیروهای انتظامی به دنبال خلوت کردن محوطه ورزشگاه هستند و تذکرات لازم را بابت اینکه هوادارانی که بلیت ندارند داده شده است تا طرفداران با در دست داشتن بلیت به ورزشگاه بیایند.

حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس

* لحظه ورود اتوبوس تیم استقلال به ورزشگاه، هواداران به وجد آمدند و به تشویق سرمربی تیم استقلال و ووریا غفوری پرداختند.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به همراه مجتبی سرآسیایی مدیر این تیم پشت درهای بسته مانده‌اند و در انتظار هماهنگی برای ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

* هواداران تیم فوتبال شهر خودرو که با 4 دستگاه اتوبوس خود را به استادیوم آزادی رسانده‌اند هنوز مجوز نشستن روی سکوها را پیدا نکرده و مشغول هماهنگی برای حضور در جایگاه پرسپولیسی‌ها که در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر می‌شوند هستند.

* تماشاگران تیم استقلال در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز مستقر شده و تقریباً در طبقه اول روی اکثر سکوها مستقر شده‌اند. این در حالی است که فاصله‌ای برای نشستن تماشاگران شهر خودرو و استقلال ایجاد شده است.

* سباستین لتو و مارکو دو نفر از دستیاران استراماچونی زودتر از سایرین در زمین چمن حضور پیدا کرده و امور تمرینی این تیم را مهیا کرده‌اند، لتو در مسابقه امروز محروم است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان