نهضت سبز کاشت 10000 نهال در استان بوشهر آغاز شد


نهضت سبز کاشت 10000 نهال در استان بوشهر آغاز شد

نهضت درختکاری در استان بوشهر، به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در روز پنج شنبه 14 آذرماه و همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس گروه جنگل کاری سازمان جنگل‌ها و مراتع و مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در حاشیه آغاز نهضت درختکاری در منطقه بوشکان گفت: عزیزان منابع طبیعی، سازمان‌ جنگلها و پیمانکاران عزیز توجه داشته باشند که در این طرح ها حتما سعی و تلاش این باشد که تا جای ممکن از ظرفیت مردم منطقه استفاده شود، به ویژه ظرفیت های دانش آموزی. چون وقتی دانش آموزان در این طرح‌ها و کارهای مشارکت کنند بعدها حساسیت بیشتری برای نگهداری و حفظ این درختان خواهند داشت.

سعید زرین فر با تاکید بر نقش مهم دانش‌آموزان گفت: ما می‌رویم و این بچه ها باقی خواهد ماند و آینده کشور به دست دانش‌آموزان ساخته خواهد شد.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: شرایط بسیار سختی است اما باز هم دولت همواره به مناطق محروم و روستاها توجه داشته است و اولویت های خاص خود را نسبت به توسعه روستاها و مناطق محروم اعمال کرده است.

به گزارش ایسنا، در ادامه پس از آموزش نهال کاری، عملیات کاشت نهال توسط دانش آموزان، گروه های مردمی و مسئولان در عرصه‌های منابع طبیعی منطقه بوشکان انجام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟