اعتبارات بهزیستی خراسان رضوی 14 درصد افزایش یافت


اعتبارات بهزیستی خراسان رضوی 14 درصد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: امسال اعتبارات این اداره 14درصد افزایش یافته و تاکنون از این میزان بیش از 50 درصد جذب شده است.

حمیدرضا پور یوسف شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز بهره برداری از ساختمان جدید خانه فرزندان امام علی(ع) که توسط خیرین در نیشابور ساخته شده است افزود: در هشت ماهه نخست امسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در حوزه دولتی و خیریه‌ها جذب بهزیستی استان شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۰ مؤسسه خیریه در خراسان رضوی فعال است و از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ مرکز غیر دولتی در این استان تأسیس شده است.
مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی ۴۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد حدود ۲۰ درصد به طور مستقیم از خیریه ها خدمات دریافت می‌کنند و در حال حاضر ۶۵ سازمان مردم نهاد و هیات ورزشی در جامعه هدف بهزیستی این استان فعالیت دارند.
نایب رییس هیات مدیره موسسه خیریه فرزندان امام علی(ع) هم در این مراسم گفت: این مؤسسه خیریه با هدف سرپرستی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان نیشابور راه اندازی شده است.
امیر نیکجو افزود: برای ایجاد ساختمان این مؤسسه خیریه با ظرفیت حدود ١٠٠ پسر در دو گروه سنی ۶ تا ١٢ سال و ١٢ تا ١٨ سال افزون بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: ساختمان جدید موسسه خیریه فرزندان امام علی(ع) با هزار و ۴۰۰ متر زیربنا در سه طبقه دارای ٢۵ نفر هیأت امنا، هفت نفر هیأت مدیره و ٩ پرسنل است که به صورت شبانه روزی مراقبت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را بر عهده دارند.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!