لیونبرگ بعد از شکست آرسنال مقابل برایتون: بازیکنان اعتماد به نفس شان را از دست داده اند؛ نتیجه روی رتبه مان تاثیر نمی گذارد اما خوشبختانه می توانیم شرایط را سریعا تغییر دهیم


لیونبرگ بعد از شکست آرسنال مقابل برایتون: بازیکنان اعتماد به نفس شان را از دست داده اند؛ نتیجه روی رتبه مان تاثیر نمی گذارد اما خوشبختانه می توانیم شرایط را سریعا تغییر دهیم

فردی لیونبرگ از ترس و عدم اعتماد به نفس بازیکنانش می گوید.

طرفداری- آرسنال در خانه مغلوب برایتون شد تا فردی لیونبرگ با یک تساوی و یک شکست، شروع بدی به عنوان سرمربی توپچی ها داشته باشد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه آرسنال، فردی لیونبرگ در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

به نظر می رسد بازیکنان آرسنال اعتماد به نفس شان را از دست داده اند. در نیمه اول آنها می ترسیدند که توپ را به دست آورند و کمی از حرکت کردن نیز ترسیده بودند و فقط ثابت ایستاده بودند. این مسئله ای است که باید درباره آن صحبت کنیم. ما نیاز به پیروزی داریم. بازیکنان باید از این وضعیت خارج شوند و پیروزی کسب کنند تا اعتماد به نفس شان را برگردانند. بازیکنان می توانند همچین کاری انجام دهند زیرا آن را در ابتدای نیمه نخست نشان دادند و 20 دقیقه نخست بسیار خوب کار کردند.

لیونبرگ در ادامه بیان داشت:

سخت است که در شکست خانگی بگوییم که بازیکنان خوب کار کردند، اما آنها در مقطعی (20 دقیقه نیمه نخست) نمایش بسیار خوبی ارائه دادند.

سرمربی موقت توپچی ها درباره اضطراب هواداران گفت:

این مشخص است که اضطراب هواداران روی فوتبالیست ها تاثیر می گذارد، ربطی به کیفیت بازیکنان ندارد، آنها نیز مانند بقیه انسان هستند. آنها می خواهند که خوب کار کنند و این فشار را احساس کنند. این کاری است که باید انجام دهیم.

او درباره شغل سرمربی گری آرسنال گفت:

هیچوقت وقتی سرمربی تان را اخراج می کنید و اعتماد به نفس تان از دست رفته است، آسان نیست. ما در نورویچ شروع خوبی داشتیم. امشب نیز شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم و من مطمئن بودم که به پیروزی می رسیم و ادامه می دهیم. ما در ضد حمله غافلگیر شدیم. پذیرش این موضوع سخت است اما باید به کارمان ادامه دهیم.

لیونبرگ درباره وضعیت آرسنال در جدول گفت:

نتیجه روی رتبه مان تاثیر نمی گذارد اما خوشبختانه می توانیم شرایط را سریعا تغییر دهیم.

در آخر لیونبرگ درباره اینکه آیا باشگاه از دائمی کردن قرارداد او سود می برد گفت:

این بستگی به باشگاه و کاری که می خواهند انجام دهند دارد. من نقشی در این موضوع ندارم و همانطور که گفتم عاشق این باشگاه هستم. من در هر شرایطی به آنها کمک خواهم کرد و این موضوع به آنها بستگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی