شماره 5 و پنجمین گل به نیازمند (عکس)


شماره 5 و پنجمین گل به نیازمند (عکس)

تیم سپاهان که پیش از دیدار با نساجی در 11 بازی 3 گل خورده بود در بازی با نساجی 2 گل خورد. این بی شک نشانگر بازی تهاجمی از سوی شاگردان رضا مهاجری است.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این دیدار تماشایی و پر افت و خیز گلزنی بازیکن شماره 5 نساجی بود. او پنجمین گل فصل را به سید پیام نیازمند زد. دروازه بانی که در یکی دو فصل اخیر بارها و بارها برای تیم سپاهان خوب دروازه بانی کرد و یکی از ارکان موفقیت این تیم بود.

مجتبی ممشلی که در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیم نساجی شد دقایقی بعد از ورود به میدان با یک ضربه سر تماشایی توپ را به دروازه بان تیم سپاهان هدایت کرد و این گل اینقدر برای او سورپرایز تماشایی بود که نتوانست بعد از گلزنی هیجان خود را مدیریت کند و با درآوردن پیراهن از تن یک اخطار را به جان خرید. شادی خاص مجتبی ممشلی بعد از گلزنی به تیم سپاهان سوژه دوربین های عکاسان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شده بود.

نساجی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 15 رساند و چهارمین تیم تهاجمی لیگ برتر بشمار می رود. این تیم در هفته های ابتدایی عنوان بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار داشت و این به دلیل از دست دادن موقعیت ها بود. هر چند نساجی در بازی با سپاهان از نظر موقعیت طلبی تیم خوبی نشان داد و 2 گل به تیم سپاهانی زد که پیش از این در 11 بازی 3 گل خورده بود.

ممشلی و هم تیمی هایش با یک برد از بحران خود ساخته رها خواهند شد و در همین بازی اگر تیم نساجی بعد از گل مجتبی ممشلی چند دقیقه بازی را اداره می کرد به سه امتیاز شیرین و ارزشمند دست می یافت. البته باید به این نکته هم اشاره کرد گل برتری در برابر سپاهان این قدر ارزشمند بود که مجتبی ممشلی و دیگر هم تیمی هایش را از خود بیخود کند.

عکس: معین نادری

شماره 5 و پنجمین گل به نیازمند (عکس)

شماره 5 و پنجمین گل به نیازمند (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو