با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!


با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!

نوکیا امروز گوشی نوکیا 2.3 را معرفی کرد که جدید ترین اسمارت فون اندروید وان اقتصادی این برند محبوب محسوب می‌شود. قیمت بسیار رقابتی و مشخصاتی قابل قبول، نوکیا 2.3 را به گوشی جذابی تبدیل می‌کند. ساعاتی پیش گوشی نوکیا 2.3 (Nokia 2.3) به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی کمپانی نوکیا با سیستم عامل اندروید وان معرفی شد.... نوشته با نوکیا 2.3 از اندروید...

نوکیا امروز گوشی نوکیا 2.3 را معرفی کرد که جدید ترین اسمارت فون اندروید وان اقتصادی این برند محبوب محسوب می‌شود. قیمت بسیار رقابتی و مشخصاتی قابل قبول، نوکیا ۲.۳ را به گوشی جذابی تبدیل می‌کند.

ساعاتی پیش گوشی نوکیا 2.3 (Nokia 2.3) به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی کمپانی نوکیا با سیستم عامل اندروید وان معرفی شد. فروش این محصول نیز از همین امروز آغاز شده و قرار است قیمتی معادل ۱۰۹ یورو برای آن در نظر گرفته شود. طراحی بدنه نوکیا 2.3 بسیار ساده بوده و قسمت اعظم آن از پلیمر تشکیل شده است. یک ناچ قطره‌ای بر روی نمایشگر ۶.۱ اینچی این گوشی دیده می‌شود و حاشیه‌های اطراف آن نیز برای یک گوشی اندرویدی با این قیمت پایین مناسب هستند. رزولوشن ۷۲۰ پیکسل اچ دی برای این نمایشگر در نظر گرفته شده و دکمه‌ی فیزیکی مخصوصی برای فراخوانی دستیار گوگل اسیستنت بر روی لبه سمت چپ آن تعبیه شده است.

با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!

سطح پنل پشتی این گوشی نیز دارای یک بافت سه بعدی بسیار ریز با خطوط عمودی راه راه است و خریداران می‌توانند آن را در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای خاکی و سبز فیروزه‌ای تهیه کنند.

مهمترین مشخصات سخت افزاری گوشی نوکیا 2.3

پردازنده هلیو A22 مدیاتک با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی مهمترین مشخصات نوکیا ۲.۳ را تشکیل می‌دهند. پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای 802.11n، بلوتوث ۵، پورت میکرو یو اس بی، رادیو اف ام و البته جک ۳.۳ میلی‌متری هدفون از دیگر مشخصات این گوشی ارزان قیمت به شمار می‌روند.

دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 و یک سنسور تشخیص عمق میدان با رزولوشن ۲ مگاپیکسل می‌شود. بر روی پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گستردگی دیافراگم f2.4 علاوه بر قابلیت عکاسی سلفی، فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نوکیا 2.3 به یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که طبق ادعای کمپانی سازنده اجازه می‌دهد کاربران به مدت ۲ روز کامل از دیوایس خود لذت ببرند.

متاسفانه این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و تنها قابلیت شارژ ۵ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اندروید ۹ بر روی نوکیا ۲.۳ نصب خواهد بود

با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!با نوکیا 2.3 از اندروید وان و 2 روز ظرفیت باتری لذت ببرید!

مشابه دیگر گوشی های اندرویدی نوکیا، نوکیا 2.3 نیز از سیستم عامل اندروید وان برخوردار است. کمپانی سازنده پشتیبانی نرم افزاری با ارائه آپدیت‌های منظم و سه سال عرضه آپدیت‌های امنیتی ماهانه را برای آن تضمین کرده است. البته کمی سخت است که چنین ادعاهایی را باور کنیم زیرا این گوشی به جای برخورداری از اندروید ۱۰ با سیستم عامل اندروید ۹ وارد بازار خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا این آپدیت جدید گوگل را دریافت می‌کند یا خیر.

به طور کلی می‌توان گفت که اسمارت فون ارزان قیمت جدید نوکیا برای کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی جمع و جور از برندی معتبر با مشخصات راضی‌کننده برای کاربری‌های روزمره هستند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود؛ هرچند که در رقابت با اسمارت فون ‌های چینی دارای طراحی‌های مدرن‌تر، کار سختی برای موفقیت خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری