لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی! +عکس و فیلم


لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی! +عکس و فیلم

ایستادن مأمور پلیس رانندگی در محل نامناسب در تقاطع شلوغ موجب تصادف شدید اتوبوس با او شد.

باشگاه خبرنگاران: ایستادن یک مأمور رانندگی در محل نامناسب یک تقاطع شلوغ موجب شد تا او دچار حادثه شود. این مأمور پلیس که هویتش "کولدیپ سینگ" اعلام شده در وسط یک تقاطع شلوغ ایستاده بود که ناگهان یک اتوبوس با او برخورد کرد. این حادثه در تاریخ ۲۳ نوامبر و در تقاطع شلوغ کالی باری در منطقه چاندیگرا هند رخ داد.

لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی! +عکس و فیلم

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تقاطع ضبط شده چگونگی وقوع این تصادف را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مأمور که سینگ نام دارد در حالی که در وسط تقاطع ایستاده و در حال علامت دادن به رانندگان برای نظم دادن به عبور و مرور است دیده می‌شود. لحظاتی بعد راننده یک اتوبوس که قصد گردش به سمت راست را داشت پس از تغییر مسیر با این مأمور برخورد کرد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سینگ پشت به اتوبوس ایستاده است پس از برخورد اتوبوس، چند متر جلوتر پرتاب می‌شود. خوشبختانه راننده اتوبوس موفق به کنترل خودرو شد و پس از برخورد توانست اتوبوس را متوقف کند.

بلافاصله تعدادی از شاهدان عینی و رانندگان به کمک این پلیس آمدند و او را با یک خودروی شخصی به بیمارستان منتقل کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند با وجود آنکه این مأمور در این حادثه دچار آسیب شد، اما وضعیت او مساعد است. این مأمور رانندگی شکایتی را علیه راننده اتوبوس مطرح کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور