برگزاری مراسم افتتاحیه کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت شرکت البرز به پروتئین آپادانا با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه


کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت شرکت البرز به پروتئین آپادانا با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح شد.

کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه؛ مراسم افتتاحیه کارخانه قطعه بندی و بسته بندی انواع گوشت قرمز و ماکیان "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه همزمان با چهارشنبه ۱۳ آذرماه سالجاری در شهرک صنعتی نصیرآباد شهرستان رباط کریم برگزار شد.

محسنی بندپی، استاندار استان تهران، ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم، پارسا شهردار شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نوروزی نماینده شهرستان رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و ... از جمله مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه بودند.

برگزاری مراسم افتتاحیه کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه

سخنرانی رسول محمدی عضو محترم هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و دیگر مقامات حاضر در افتتاحیه و بازدید مهمانان از محیط کارخانه از بخش های دیگر این برنامه بود.

مدیرعامل رفاه در این مراسم با تاکید بر حمایت از تولید ملی و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند داخلی خاطر نشان کرد: افتتاح کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه را می توان از گام های بلند شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در راستای توسعه شتابان دانست و امیدوارم این مرکز بتواند در راستای سلامت تغزیه خانواده ها نتایج مثبت به همراه داشته باشد. در ادامه مراسم نیز دیگر مقامات استانی در سخنانی با ابراز امیدواری بر ادامه افتتاح مراکز اقتصادی مشابه در مناطق صنعتی؛ بر حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی نیروهای توانمند در شرایط سخت اقتصادی کشور تاکید کردند و اقدام شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه را در راستای تحقق اهدف سلامت و کمک به اقتصاد خانوار را قابل تحسین برشمردند.

برگزاری مراسم افتتاحیه کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه

گفتنی است؛ این کارخانه با مساحت 1500 متر و برخورداری از دستگاه های پیشرفته قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و ماکیان و سردخانه های مجهز از جمله امکاناتی است که این مرکز را از دیگر نمونه های مشابه متمایز می کند. این مر کز با اشتغال زایی برای 200 نفر از نیروهای متخصص آغاز به کار کرد.

برگزاری مراسم افتتاحیه کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت "شرکت البرز به پروتئین آپادانا" با سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه رفاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل