راهنمایی در مورد خرید انواع مبل ریلکسی باکیفیت و باقیمت مناسب


راهنمایی در مورد خرید انواع مبل ریلکسی باکیفیت و باقیمت مناسب

امروزه کاربرد مبلمان در خانه‌های امروزی بیش از یک نشیمن است. مبلمان امروزی دارای کارایی‌های بالا، راحتی بیشتر، استقامت زیاد هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مبل۲۴، یکی از انواع مبلمان مورداستفاده امروزی که ازلحاظ راحتی و آرامش در نوع خود بی‌نظیر هست، مبل ریلکسی است. مبل ریلکسی که در واژه لاتین به‌عنوان Reclinder chair مطرح می‌شوند، در انواع و اقسام مختلف در بازار و مارکت‌های جهانی وجود دارند.

اولین نمونه‌های این مدل که وارداتی بودند حدود سه دهه پیش وارد ایران شدند و آن زمان بسیار شگفت‌انگیز و جذاب باقیمت بسیار زیاد تحویل علاقه‌مندان شد. بعد از گذشت مدتی مسیر واردات برای مکانیزم و کلاف این نوع مبل فراهم شد و برخی از تولیدکنندگان توانستند نمونه‌های ایرانی آن را تولید کنند.

ویژگی‌های مبل ریلکسی

مبلمان ریلکسی به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با فشار یک دکمه یا کشیدن یک اهرم دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید تا درد و استرس روزانه را فراموش کنید. بسیاری از مبل‌های ریلکس شو برای چرت زدن به‌اندازه کافی راحت هستند. حتی به‌اندازه یک تخت خواب راحت! اما قیمت تخت خواب عموماً پایین‌تر از یک ریلکسی هست.

راهنمایی در مورد خرید انواع مبل ریلکسی باکیفیت و باقیمت مناسب

اضافه کردن یک صندلی ریلکسی می‌تواند راه خوبی به‌جای خرید یک صندلی معمولی باشد. از مبل ریلکسی می‌توان در اتاق نشیمن یا سایر فضای دیگری که در آن به یک صندلی راحت نیاز دارید قابل‌استفاده باشد.

مبل ریلکسی چرمی یا پارچه‌ای؟

معمولاً تولید مبل‌های ریلکس شو در انواع مختلف پارچه یا چرم قابل سفارش می‌باشند که هرکدام بر اساس سلیقه شما، دکوراسیون منزل و ... می‌تواند متفاوت باشد. انتخاب یک پارچه یا چرم با دوام، ضخیم و راحت می‌تواند آسایش شما را برای بلندمدت تامین کند.

مبل ریلکسی با پارچه میکروفایبر یا جیر یکی از بهترین انتخاب‌ها است زمانی که شما در خانه کودک یا حیوانات خانگی ندارید. پارچه‌های جیر بسیار لطیف بوده و سرما و گرما در آن‌ها ماندگار نیست. همچنین بافت و طرح زیبا، تنوع رنگ‌بندی بالا از مزایای انتخاب پارچه‌های جیر است.

مبل‌های چرمی نیز جذابیت و جلای خاصی دارند. استفاده از چرم طبیعی جهت این نوع مبلمان یک انتخاب حرفه‌ای هست که دکوارسیون شمار را شگفت‌انگیز خواهد کرد.

مبل ریلکسی برقی

مبل ریلکسی برقی به وسیله ریموت کنترل یا دکمه‌های تعبیه‌شده در کنار دسته‌های آن به‌راحتی تبدیل به حالت لم می‌شود. این مدل‌ها، دارای موتور قوی زیر مبل هست که این امکان را به استفاده‌کننده از آن می‌دهد تا در هر زاویه‌ای که دوست دارد، از آن لذت ببرد.

مبل ریلکسی دستی

مدل دستی مبلمان ریلکسی دارای اهرمی در کنار دسته‌های مبل هست که با کشیدن آن، مکانیزم آن آزادشده و با دراز کردن پاهای خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

مبل ریلکسی سالمندی

یکی از جدیدترین مدل‌های ریلکسی هست که علاوه بر این‌که برقی می‌باشند دارای یک موتور اضافه هست که پشت مبل را بلند کرده تا سالمندان یا افراد کم‌توان بتوانند به‌راحتی روی آن بنشینند یا از روی آن بلند شوند.

راهنمایی در مورد خرید انواع مبل ریلکسی باکیفیت و باقیمت مناسب

قیمت مبل ریلکسی

برای مشاهده با خرید محصولات به‌صورت حضوری می‌توانید سری به فروشگاه‌های شهر بزنید یا اگر تمایل به خرید غیرحضوری دارید به سایت مبل ۲۴ به نشانی www.mobl۲۴.com که اولین فروشگاه مبل در فضای وب در ایران هست سر بزنید تا بدون واسطه و باقیمت مناسب و گارانتی معتبر کالا را تهیه کنید.

همچنین این امکان در سایت مبل ۲۴ فراهم‌شده است که مشتریان قادر هستند کالا را به‌صورت اقساطی بدون ضامن و پیش‌قسط خریداری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان