چه رنگی مناسب کت و پالتوی زنانه است؟


اطلاعات خانم‌ها از رنگ بسیار گسترده‌تر از آقایان است. برای مثال ممکن است آقایی رنگ یک پالتو را قهوه‌ای ببیند، اما از نظر یک خانم آن پالتو شتری یا نخودی باشد. از این رو خانم‌ها علاوه بر اینکه توجه ویژه‌ای به طرح...

اطلاعات خانم‌ها از رنگ بسیار گسترده‌تر از آقایان است. برای مثال ممکن است آقایی رنگ یک پالتو را قهوه‌ای ببیند، اما از نظر یک خانم آن پالتو شتری یا نخودی باشد. از این رو خانم‌ها علاوه بر اینکه توجه ویژه‌ای به طرح لباس‌های زمستانه، به‌‌خصوص کت و پالتوی زنانه دارند، به رنگ لباس نیز توجه می‌کنند.

چه رنگی مناسب کت و پالتوی زنانه است؟

ممکن است یک رنگ، برگزیده سال باشد، با این حال خانم‌ها تمایل دارند که گاهی از دایره مد و فشن خارج شوند و رنگ مورد علاقه یا متفاوتی را برای خرید لباس‌ زمستانه خود انتخاب کنند. هر رنگ لباس، تاثیر به‌خصوصی در استایل شما دارد، از این رو از قدرت رنگ‌ها غافل نشوید. اگر می‌خواهید به خرید کت یا پالتو زنانه بروید و ایده درباره رنگ آن ندارید، این مقاله کمک زیادی به شما می‌کند.

کت یا پالتو زنانه شتری رنگ:

در طی این سال‌ها بارها رنگ شتری مورد توجه طراحان مد و فشن قرار گرفته است و خانم‌ها علاقه بسیاری به این رنگ، به‌خصوص برای لباس‌های زمستانه دارند. زمستان سال 2019 نیز کت تک یا پالتو شتری زنانه یکی از مدل‌های جذاب و خاص فصل قرار گرفته است. خرید پالتو زنانه شتری رنگ را می‌توانید با خرید شلوار جین زنانه و بلوز آبی، پیراهن مشکی و حتی یک خرید شومیز زنانه سبز رنگ در لیست خود قرار دهید و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید.

پالتو یا کت طوسی زنانه:

اگر طراحی اعلام کند رنگ طوسی مُد امسال است، خیلی تعجب برانگیز نیست. چرا که رنگ طوسی همیشه مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی به‌شمار می‌آید و از رنگ‌های اصلی لباس‌های زمستانه است. از مزیت‌ خرید کت زنانه یا پالتو طوسی زنانه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این رنگ با همه رنگ‌ها ترکیب می‌شود. برای مثال شما می‌توانید در استایل خود با یک کت طوسی زنانه از یک پلیور زرشکی یا تیشرت زرد بهره‌مند شوید و متفاوت‌تر از همیشه در قرارهای رسمی و دوستانه ظاهر شوید.

کت یا پالتو آجری زنانه:

رنگ آجری یک رنگ تازه و ویژه در دنیای مد و فشن محسوب می‌شود. در واقع آجری از همان رنگ‌های عجیبی است که بین قرمز و قهوه‌ای قرار دارد. اگرچه آجری یک رنگ گرم است، اما ممکن است در همه فصل‌ها محبوب نباشد. اگر به معجزه رنگ فصل‌ها اعتقاد دارید، رنگ آجری متناسب طبیعت فصل پاییز و زمستان است. از این رو یک کت آجری زنانه یک انتخاب کم‌نظیر برای استایل زنانه پاییزه و زمستانه است.

کت یا پالتو سبز زنانه:

چه رنگی مناسب کت و پالتوی زنانه است؟

یکی از رنگ‌های محبوب خرید کت و پالتو زنانه، رنگ سبز است که به تازگی طراحان تمایل دارند سبز و رنگ آجری را با یکدیگر ترکیب می‌کنند. اگرچه در نگاه اول رنگ سبز و آجری متناسب نیستند، اما طراحان مد و فشن بر این باورند که این رنگ استایل زنانه را متفاوت و چشمگیرتر می‌کند. با این حال خرید کاپشن زنانه سبز ارتشی یا خاکی، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها در زمستان قرار می‌گیرد.

کت یا پالتو آبی نفتی زنانه:

آبی یک رنگ آرامش بخش است و اکثر خانم‌ها و آقایان دست کم یک لباس به رنگ آبی دارند. با این حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ آبی نفتی یک رنگ لوکس است که در طراحی لباس‌ مجلسی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو اگر می‌خواهید استایل زمستانه‌تان در خاطر دیگران باقی بماند، می‌توانید از کت یا پالتو آبی نفتی زنانه بهره‌مند شوید. این رنگ مناسب قرارهای رسمی و نیمه رسمی است.

پالتو یا کت مشکی زنانه:

چه رنگی مناسب کت و پالتوی زنانه است؟

بالاتر از سیاهی رنگی نیست! بله این جمله کاملا صحت دارد و برندها در طراحی فصلی لباس‌های خود رنگ مشکی را فراموش نمی‌کنند. پالتو یا کت مشکی زنانه را می‌توانید در هر شرایطی به تن کنید. از این رو تفاوتی ندارد که شما به یک قرار دوستانه یا رسمی می‌روید، چرا که کت یا پالتو مشکی همیشه و در همه حال انتخاب مناسبی است. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های مکمل مانند سفید و رنگ‌های خنثی ترکیب کنید و جذاب‌تر شوید.

پالتو یا کت زرشکی زنانه:

زرشکی یک رنگ کاملا خاص و جذاب است که زیبایی لباس‌های شما را دوچندان می‌کند. یکی از رنگ‌های جذاب برای پالتو یا کت پاییزه زنانه، زرشکی است. شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما رنگ زرشکی و آبی نفتی یک ترکیب کاملا متفاوت و جذاب است که به تازگی توجه بسیاری از طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است. از رنگ زرشکی نه تنها می‌توانید برای کت و پالتو، بلکه برای خرید پلیور زنانه نیز بهره‌مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک