بیانیه آستان های حسینی و عباسی درباره تظاهرات موسوم به «رکضه طویرج» از کربلا به بغداد


بیانیه آستان های حسینی و عباسی درباره تظاهرات موسوم به «رکضه طویرج» از کربلا به بغداد

شفقنا- بخش مناسک و موکب های حسینی در عراق وابسته به دو آستان مقدس حسینی و عباسی روز شنبه بیانیه ای درباره تظاهرات روز سه شنبه آتی موسوم به «تظاهرات رکضه طویرج» منتشر کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الکفیل، این بخش در بیانیه خود آورده است: «آستان های مقدس حسینی و عباسی با تظاهراتی که قرار […]

بیانیه آستان های حسینی و عباسی درباره تظاهرات موسوم به «رکضه طویرج» از کربلا به بغداد

شفقنا- بخش مناسک و موکب های حسینی در عراق وابسته به دو آستان مقدس حسینی و عباسی روز شنبه بیانیه ای درباره تظاهرات روز سه شنبه آتی موسوم به «تظاهرات رکضه طویرج» منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الکفیل، این بخش در بیانیه خود آورده است: «آستان های مقدس حسینی و عباسی با تظاهراتی که قرار است تحت عنوان «رکضه طویرج» روز سه شنبه هفته جاری(برابر با ۱۹ آذر- برگزار شود، هیچ گونه ارتباطی ندارد.

در این بیانیه آمده است: از زمانی که مرجعیت دینی، از تظاهرات مردمی در سراسر عراق حمایت کردند، دو آستان حسینی و عباسی بویژه بخش مناسک و موکب های حسینی در عراق و جهان اسلام، از طریق حضور میدانی و حمایت لجستیکی، تجمعات آشکاری در حمایت و پشتیبانی از جنبش مردمی به ثبت رساندند.

این دو آستان با تاکید بر اینکه از روند مسالمت آمیز تظاهرات حمایت می کند، در ادامه آوردند:اعلام می کنیم که بخش مناسک و موکب های حسینی با این تظاهرات که از سوی یک جناح نامعلوم در تاریخ دهم دسامبر جاری تحت عنوان «رکضه طوریج»(قیام امام حسین(ع) از کربلا به سمت بغداد تدارک دیده شده، هیچ گونه ارتباطی ندارد.

در بیانیه مذکور تاکید شده است: پس از تماس با بزرگان منطقه الهندیه(طویریج) و برخی از براداران مسئول در دیگر استان ها، آنها در این خصوص ابراز بی اطلاعی کرده اند بنابراین مقتضی است به آنچه در سطور قبلی گفته شد، توجه گردد.

خبر را در الکفیل ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط