نقش مهم رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی/ جشنواره ابوذر قزوین تمدید شد


نقش مهم رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی/ جشنواره ابوذر قزوین تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بازدید از خبرگزاری ایسنا قزوین، ضمن تبریک سالروز تأسیس این خبرگزاری و خداقوت به همکاران این رسانه در قزوین گفت: رسانه‌ها تقش مهمی در اطلاع رسانی و بصیرت افزایی در جامعه بر عهده دارند. 

محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بازدید از خبرگزاری ایسنا قزوین، ضمن تبریک سالروز تأسیس این خبرگزاری و خداقوت به همکاران این رسانه در قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها تقش مهمی در اطلاع رسانی و بصیرت افزایی در جامعه بر عهده دارند.

کشاورز در ادامه گفت: خبرگزاری ایسنا در قزوین سیاسی‌بازی ندارد که اصل رسالت رسانه همین است، قلم خبرنگار نباید در اختیار جریان‌های سیاسی باشد بلکه باید به‌دوراز سیاست‌زدگی فعالیت کند.

وی با اشاره به رویکرد انقلابی ایسنا در قزوین بیان کرد: نگاه این رسانه نگاهی علمی و فرهنگی است و هر خبرنگار با نگاه تخصصی به مسائل می‌پردازد، برای مثال مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی به‌خوبی در این خبرگزاری بررسی می‌شود.

این مسئول به انتخابات پیش‌رو در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم تا این انتخابات پر شور و با حضور حداکثری اقشارمختلف مردم برگزار شود.

کشاورز با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ابوذر استان قزوین تا تاریخ ۱۸ آذرماه تمدید شده است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی آذر سال گذشته تا ۱۵ آذر امسال خود را از طریق سایت سازمان بسیج به دبیرخانه جشنواره به نشانی http://basijmedia.ir ارسال کنند، در سال جاری هر فردی می‌تواند در هر بخشی که علاقه‌مند است در مجموع و حداکثر تا ۶ اثر ارسال کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین مهم‌ترین محورهای جشنواره ابوذر را رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محور «گام دوم انقلاب» به‌عنوان موضوع ویژه جشنواره است، عنوان کرد: بخش‌های جشنواره شامل ۶ بخش از جمله بخش تیتر، خبر، گزارش، عکس خبری، یادداشت و مقاله و چندرسانه‌ای است.

رئیس بسیج رسانه استان قزوین با تأکید بر اینکه تمام اصحاب رسانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره باید آثار خود را با رعایت زمان‌بندی و قانون‌مندی ارسال کنند و آثار نباید با قوانین و مقررات جشنواره مغایر باشد و باید به نام ارسال‌کننده بوده و در غیر این صورت مسؤولیت آثار بر عهده ارسال‌کننده آن است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان باید به ازای هر اثر یک فرم مستقل پر کرده و آثاری که در جشنواره‌های دیگر ارسال شده باشد مورد قبول نیست.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره کشوری ابوذر ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط