خداحافظ و ممنون از زحماتی که کشیدی/ واکنش نشریه فاناتیک به خروج دنیزلی (عکس)


با توجه به اینکه سرمربی تیم تراکتور نام پرآوازه‌ای در فوتبال ترکیه به شمار می‌رود خروج او از این تیم بازتاب زیادی در نشریات این کشور داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دنیزلی شاید خیلی زودتر از آن چیزی که همه تصور می کردند از تراکتور جدا شد تا او برف تبریز را ندیده از تی تی ها خداحافظی کند.


از آن جاییکه دنیزلی یکی از مطرح‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ترکیه به شمار می آید، خروج او از تراکتور بازتاب زیادی در رسانه‌های ترکی داشته است.

خداحافظ و ممنون از زحماتی که کشیدی/ واکنش نشریه فاناتیک به خروج دنیزلی (عکس)


نشریه فاناتیک در همین ارتباط با اشاره به این خبر با این تیتر نوشت:


«دنیزلی از تراکتورسازی جدا شد»


در ادامه این مطلب آمده است: تیم فوتبال تراکتور که برای هدایتش در این فصل با مصطفی دنیزلی به توافق رسیده بود، پیش از پایان نیم‌فصل تصمیم گرفت با این مربی خداحافظی کند.


دنیزلی قصد داشت خودش فصل نقل و انتقالات این تیم را در دست بگیرد اما با توجه به عدم هماهنگی با مسئولان باشگاه راهش را از این تیم جدا کرد.»


در پایان این نشریه با اشاره به بیانیه تراکتور در صفحات اجتماعی آورده است: به نظر می‌رسد سومین ماجراجویی دنیزلی در ایران عاقبت خوبی را نداشت و این باشگاه با اعلام «خداحافظ دنیزلی و ممنون از زحماتی که کشیدی» در صفحات اجتماعی ضمن تشکر، از پایان کار این تیم با این سرمربی 70 ساله خبر داد و این در حالی است که این نشریه سعی کرده است که تقریباً مشکلات این تیم را به عدم هماهنگی او با مسئولان باشگاه تراکتور ارتباط دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور