بنیامین فیلمی کودکانه در سینماهای همدان


 بنیامین  فیلمی کودکانه در سینماهای همدان

همدان - ایرنا - انیمیشن بنیامین جدیدترین اثر گروه پویانمایی ندای موعود است که بیشتر مخاطبانش کودکان و نوجوانان هستند و از امروز /شنبه/ به روی پرده سینما قدس همدان و بهمن ملایر رفت.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی جدیدترین اثر گروه پویانمایی"ندای موعود" است که در سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

سعید شرفی گفت: علاقهمندان به هنر سینما و پویانمایی به ویژه کودکان و نوجوانان می‌توانند در چهار سانس هر روز در سینما قدس همدان به تماشای این پویا نمایی بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی بنیامین برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان است و چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد از صداپیشگان این اثر هستند.

داستان این فیلم از جایی شروع می‌شود که سربازان کاخ فرعون مادر بنیامین را با خود به اسارت برده و بنیامین تصمیم می‌گیرد که به توصیه یکی از پیرمردان شهر، به معدن سنگ برود و چیز با ارزشی پیدا کند تا آن را در قبال مادرش با فرعون معامله کند.

معدن سنگ جایی است که به گفته مردم شهر، انسان‌ها در آنجا آنقدر کار می‌کنند تا در نهایت مرده و در همان معدن سوزانده می‌شوند؛ بنیامین و آشر بدون ترس و واهمه از این شایعه ها تصمیم می‌گیرند که به این معدن رفته تا بتوانند قدمی برای نجات مادر بنیامین بردارند.

کودکان ملایری هم در سینما بهمن می توانند"بنیامین" را تماشا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی