16 آذر مظهر مبارزه با استکبار است


16 آذر مظهر مبارزه با استکبار است

بندرعباس-ایرنا-رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: اتفاقاتی که در روز 16 آذر افتاد باعث نامگذاری این روز بنام دانشجو شد زیرا مظهر مبارزه با استکبار است.

احسان کامرانی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز دو شهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس افزود: بعد از انقلاب رتبه های دانشگاهی از نظر میانگین در حوزه های مختلف رشد یافت به طوری که رتبه یازدهم منطقه را در تولید علم کسب کرده ایم.
وی اظهار کرد: همچنین به همت جوانان انقلابی، این دانشگاه توانسته در زمینه های علمی، حجاب، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مقام های بزرگی دست یابد.
رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بندرعباس خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در این مراسم بیان کرد: شما جوانان می توانید در زمینه سیاسی و انتخابات کشور نقش مهمی را ایفا کنید و با توسعه علم به جامعه آگاهی برسانید تا مردم فرد منتخب و صالحی را انتخاب کنند که مدافع منافع آنان و نظام جمهوری اسلامی باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز شهدای گمنام فرماندهان اصلی هستند زیرا با تقدیم جانشان اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان بیافتد و هم اینکه شهادت را در گمنامی لبیک گفتند.
سردار اباذر سالاری اضافه کرد: شهدا معجزات زیادی را در زندگی افرادی که به آنها عشق ورزیده اند ،داشته اند زیرا آنها نماد مظلومیت حق علیه باطل هستند.
وی ابراز داشت: امیدوارم به همین زودی، هرمزگان مرجع فضای مذهبی با حال و هوای جنگ تحمیلی قرار گیرد تا شاهد معرفی بیشتر دلاوریهای جوانان هشت سال دفاع مقدس باشیم.
در پایان این مراسم که با هدف روز دانشجو، اتفاقات اخیر در آبان ماه امسال و بزرگداشت دوشهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شده بود، ضمن غباروبی گلزار شهدا، عهدنامه ای از سوی مسوولان و جمعی از دانشجویان نوشته شد که به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می شود.
دوشهید گمنام ۱۷ آذرماه ۱۳۹۲در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به خاک سپرده شدند که هرساله مراسمی به مناسبت سالگرد آنان در این دانشگاه برپا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس