تردد در جاده‌های اورامانات با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است


تردد در جاده‌های اورامانات با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف از عصر روز شنبه در استان گفت: هم‌اکنون تردد در جاده‌های منطقه اورامانات تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ «محمدی حیدری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بارش خفیف برف هم اکنون در محورهای منتهی به شهرستان‌های اورامانات ادامه دارد و تردد در جاده منتهی به شهرستان پاوه تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه در دیگر محورهای کوهستانی همچون گردنه «مله ماس» سنقروکلیایی نیز شاهد بارش برف هستیم، گفت: تمام جاده های استان اکنون لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط در آنها رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه توضیح داد: در محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، بیستون به سنقر، بیستون به صحنه و کرمانشاه به روانسر اکنون شاهد پدیده مه گرفتگی و محدودیت دید هستیم.

حیدری اعلام کرد: محور پاوه به سمت سروآباد هم به علت بارش برف در شب گذشته مسدود شده و اکنون توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی آن هستند.

به گفته وی، اکنون ۶۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای استان کرمانشاه را پوشش می‌دهند.

رییس پلیس راه کرمانشاه بااشاره به وضعیت نامناسب محورهای استان برای تردد، از مردم خواست تا از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

حیدری افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان حتما پیش از حرکت از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و حتما تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

بارش باران و برف از اواخر روز گذشته در سطح استان کرمانشاه آغاز شده و براساس پیش بینی هواشناسی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس