دوره آموزشی روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات با رویکرد گردشگری برگزار شد


دوره آموزشی روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات با رویکرد گردشگری برگزار شد

کارشناس موسسه آموزش گردشگری جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دوره آموزشی روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات در توسعه کسب‌وکار با رویکرد گردشگری با حضور بیش از 150 نفر در دیار گردشگری کهتوئیه برگزار شد.

حدیث شهدادی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات در توسعه کسب‌وکار با رویکرد گردشگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوره آموزشی روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات در توسعه کسب‌وکار با رویکرد گردشگری با حضور فعالین عرصه گردشگری در شهرستان بستک با حضور مدرس بین‌المللی عرفان فکری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این روزها علاقه مردم به صنعت گردشگری و توریسم و رونق در کسب کار و دیدن جاهای جدید هرروز بیشتر از گذشته می‌شود این استقبال و توجه باعث می‌شود صنعت گردشگری و توریسم به صنعت پررونق و رقابتی در سطح شهرستان تبدیل شود.

کارشناس موسسه آموزش گردشگری جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: در سطح شهرستان طرح‌های گردشگری و شرکت‌های بسیاری در این صنعت فعال هستند که بنابراین رقیبان زیادی در این صنعت خواهند داشت.

شهدادی با تأکید بر اینکه با برگزاری چنین دوره‌هایی در سطح شهرستان می‌تواند در جذب گردشگر زیادی کمک کند، افزود: برای این کار بیش از هر چیزی به استراتژی بازاریابی توریسم نیاز است تا کمک کند کسب‌وکار خود را به‌خوبی به دیگران معرفی کنند.

وی بیان کرد: در موسسه آموزشی گردشگری تاکنون بیش از ۳۰ دوره گردشگری در مرکز و شهرستان‌های استان هرمزگان با هدف توانمندسازی فعالین این بخش برگزار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح