دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید از بیا 4 موزیک


دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید از بیا 4 موزیک

همواری پای موزیک در میان جستجوهای روزانه ما در اینتزنت در میان است، به دنبال فلان آهنگ شاد که در گوشی دوستمان شنیدیم یا آهنگ آهنگی که در یک پیج اینستاگرام شنیدم میگردیم آهنگی که احتمالا پرطرفدار هم هست و به دنبال دانلود و شنیدن چند باره آن هستیم.

امروز پستی از یک وبسایت ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که کمتر سایتی از این پستها دارد.

وبسایت بیا 4 موزیک :

شاید خیلی از شما نام آن را با سریال شهرزاد به خاطر دارید اما امروز یک پست از این وبسایت با تیتر دانلود آهنگ های پرطرفدار از خواننده های معروف که حاوی 100 آهنگ برتر سال است و دائما بروز میشود بسیار مورد توجه قرار گرفته است که پیشنهاد میکنیم حتما از این پست دیدن کنید.

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید از بیا 4 موزیک

آهنگ و به طور کلی حوضه موسیقی همواره پرطرفدار بوده و هست خوانندگان بسیاری هستند که امروزه سروصدای زیادی بلند کرده اند و در این چند سال اخیر حتی از خوانندگان قدیمی نیز پیشی گرفته اند، مانند محسن ابراهیم زاده، رضا بهرام، هوروش بند و بسیاری دیگر که با اجرای آهنگ ها و کنسرت های جوان پسند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

اما در این میان خوانندگان قدیمی همچون محسن چاوشی، محسن یگانه، رضا صادقی و... نیز همچنان درخشان و باسابقه بدون افت به فعالیت خود ادامه میدهند.

به تازکی نیز آلبوم محسن چاوشی بی نام در مارکت موسیقی ایرانی قرار گرفت که میتوانید از وبسایت بیا 4 موزیک دانلود کنید.

این آلبوم که ابتدا قرار بود با نام قمار باز منتشر شود تغییر نام پیدا کرد و #بی_نام نام گرفت، حاوی 12 قطعه بود که با حذف آهنگ بحر تفکر از آلبوم بی نام حال با 11 قطعه منتشر شد. کار تنظیم این آهنگ ها را تماما محسن چاوشی انجام داده است و ترانه آن از اشعار سعدی و مولانا انتخاب شده اند که امیدواریم از شنیدن این آلبوم لذت ببرید.

2121

کد خبر 1328978

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق