حضور حداکثری مردم در انتخابات موفقیتی بزرگ برای نظام است


حضور حداکثری مردم در انتخابات موفقیتی بزرگ برای نظام است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موفقیتی بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز یکشنبه در دیدار اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم به کسانی رای دهند که ارزش ها و معیارهای لازم را برای ورود به مجلس داشته باشند.
وی اظهار داشت: متاسفانه ضعف فرهنگی باعث شده برخی از نامزد های انتخابات مجلس وعده های دورغین به مردم بدهند و برای رسیدن به کرسی مجلس هزینه های گزاف کنند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: افراد لایق و مومن و متعهد با چند عدد پوستر تبلیغاتی ساده هم می توانند رای مردم را اخذ نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: اگر هماهنگی لازم بین مسئولان اجرایی و نظارت در انتخابات باشد یک انتخابات سالم برگزار خواهد شد، امروز در برگزاری این رویداد مهم سیاسی در کشور نیاز به وحدت و اتحاد است.
وی ادامه داد: هیات های اجرایی و نظارت امانت دار رای مردم هستند و باید دقیق از آرا مردم حفاظت کنند.
امام جمعه بروجرد یادآور شد: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات یکی از مهمترین اهداف نظام است که باید مثل همیشه توطئه های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم خنثی شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات بروجرد نیز در این جلسه گفت: با پایان زمان ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس از هم اکنون هیات اجرایی و نظارت رسالت سنگینی بر عهده دارند.

لهراسب چارمحالی افزود: هیات اجرایی با حضور فعال خود در عرصه تایید صلاحیت ها همه جوانب امر را برای تایید صلاحیت داوطلبان مد نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن شور حال انتخابات هستند و با استفاده از شبکه های ماهواره ای معاند و فضای مجازی قصد دلسرد کردن مردم را دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با آشوب و اغتشاش قصد داشتند فضای آرام کشور را متشنج کنند، اظهارداشت: خط قرمز کشور امنیت است و دشمن با برهم زدن امنیت قصد کمرنگ کردن شور انتخابات را دارند.

چارمحالی افزود: دشمن دست از توطئه نکشیده است و با تبلیغ برای افراد ناصالح قصد دارد افرادی را وارد مجلس کند که این موضوع باید در تایید صلاحیت ها مد نظر هیات های اجرایی و نظارت باشد.

وی اظهار داشت: هر داوطلب بعد از تایید صلاحیت نامزد شرکت در انتخابات می شود و می تواند با تشکیل ۲ ستاد انتخاباتی در سطح شهر به تبلیغات بپردازد که هیات های اجرایی و نظارت باید تحرکات تبلیغاتی نامزد ها را رصد کنند.

شهرستان بروجرد دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه